Tylko na pozór to praca marzeń, bo wymaga wielu poświęceń i sporej wiedzy. - Internet jest tak dużym rynkiem, jak ten offline'owy. Niektórzy mogliby się pokusić o stwierdzenie, że nawet szerszym, bo ma zasięg globalny - mówiła doradczyni biznesowa Klaudia Fotyniuk. - To daje nam pole do prowadzenia swojej działalności za granicą, jeśli np. w Polsce nisza, którą się zajmujemy jest nasycona - przekonywała.
- Z drugiej strony globalny zasięg sprawia, że musimy sprawić, by nasz produkt przebił się wśród całej masy innych komunikatów. Uczynić z niego coś wyjątkowego na światową skalę.
Z rozmówczynią zgodziła się Anna Miotk, medioznawczyni z PBI. - Internet stworzył możliwości. Doprowadził do cyfryzacji wielu obszarów naszego życia, które do tej pory obsługiwaliśmy wyłącznie analogowo. Teraz bez trudu większość czynności wykonujemy za pomocą internetu - mówiła.
Jak wykorzystać potencjał internetu, żeby rozkręcić swój biznes? Jak sprawić, żeby z jego pomocą dotrzeć do jak największego grona odbiorców? Jak działa e-marketing i czego potrzeba, żeby odnieść w sieci sukces? O tym rozmawialiśmy w studiu Czwórki. Zapraszamy do wysłuchania nagrania.
***
Tytuł audycji: Czat Czwórki
Prowadzi: Piotr Firan
Goście: dr Anna Miotk (medioznawca, Polskie Badania Internetu), Klaudia Fotyniuk (PR i Business Consulting), Andrzej Tucholski (psycholog biznesu i bloger)
Data emisji: 13.08.2018
Godzina emisji: 15.08
ac