Dress code w pracy. Czy szef może nakazać, jak się ubierać? Niektóre zawody wymagają od nas eleganckiego ubioru, a inne pozwalają na dość luźny strój. Inaczej ubierzemy się, kiedy idziemy na spotkanie z klientem, a jeszcze inaczej pracując zdalnie. Kiedy pracodawca może nam nakazać, jak powinniśmy się ubierać w pracy? Zobacz więcej na temat: Weronika Puszkar Daniel Wydrych ubrania praca
Rozrywkowy i poważny – sceniczny dress code Odejście Krzysztofa Krawczyka przypomniało sceniczny image jego i Trubadurów: tużurki plus koszule z żabotami, potem kostiumy muszkieterów, które zaprojektował Szymon Kobyliński – erudyta, znawca historii sztuki, znakomity rysownik, ale… człowiek nieczujący ówczesnej sceny muzycznej. Zobacz więcej na temat: Monika Małkowska Trójka KULTURA moda Krzysztof Krawczyk Trubadurzy
Dress code w pracy. Nigdy nie zakładaj krawata do dżinsów Z każdym dniem jest coraz cieplej, więc swetry i kurtki już dawno poszły w kąt. Im bliżej lata, tym lżejsze ubrania wkładamy i więcej ciała odsłaniamy. Ale czy to zawsze wypada? Zobacz więcej na temat: Sława Bieńczycka STYL ŻYCIA moda i uroda praca
Dr Irena Kamińska-Radomska kontra szorty w pracy Lato to czas, gdy w biurach i urzędach widuje się odsłonięte ramiona, łydki i kolana, a nawet stopy w klapkach. Czy czasami nie odsłaniamy zbyt wiele? Zobacz więcej na temat: praca moda etykieta porady
Gołe nogi na czarnej liście. Jak się ubierać do pracy? - Nie ma mowy o odkrytych nogach bez rajstop, tatuażach czy klapeczkach. Dress code, czyli profesjonalna etykieta ubraniowa, to klasyka, a nie moda - mówi Ewa Rubasińska, stylistka. Zobacz więcej na temat: Małgorzata Raducha praca moda etykieta STYL ŻYCIA moda i uroda
Biurowa moda. Co nam wolno w pracy? Podczas najbliższej audycji poruszymy temat dress code'u. Jakie są zasady dobierania stroju, w którym pojawiamy się w miejscu pracy? Zobacz więcej na temat: moda praca biuro diety jedzenie porady