Ceny produktów i usług w Polsce do końca roku wzrosną nieznacznie We wrześniu inflacja, w ujęciu rocznym, wyniosła tylko 1%. W czwartek GUS poda dane październikowe, a już dzisiaj Narodowy Bank Polski przedstawi projekcję inflacji na rok bieżący i kolejne 2 lata. Zobacz więcej na temat: inflacja NBP gus
Stopy procentowe NBP bez zmian do końca 2014 roku? Zgodnie z przewidywaniami i zapowiedziami, Rada Polityki Pieniężnej zostawiła stopy procentowe bez zmian. Podstawowa stopa referencyjna wynosi więc nadal tylko 2,5%. Przedstawiciele RPP zapowiadają, że do końca tego roku, a nawet do połowy przyszłego to się nie zmieni. Ekonomiści prognozują taki stan do końca 2014 roku. Zobacz więcej na temat: inflacja NBP stopy procentowe
Koniec z naciąganiem internautów na ukryte opłaty Serwisom oferującym w Internecie usługi trudniej będzie wprowadzać w błąd swoich klientów - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej". Zobacz więcej na temat: internet
Jakie prawa ma konsument? Konsument, który korzysta z reklamacji musi mieć dowód zakupu. Może nim być paragon, wydruk z konta, potwierdzenie płatności kartą, a nawet zeznania innych osób, które nam towarzyszyły podczas zakupów. Zobacz więcej na temat: Czwórka zakupy zakupy w internecie
Łosoś norweski drożeje coraz bardziej Ryby są zdrowe nie tylko dla konsumentów. Służą też szwedzkiej wymianie handlowej. Jednak ich walory zdrowotne i smakowe mogą przegrać z ceną - informuje "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: handel żywność
UOKIK: 444 tys. spraw przeciw nierzetelnym usługodawcom Polacy są coraz bardziej świadomi swoich praw. Co więcej - wiedzą, jak walczyć, gdy są one naruszane - pisze "Rzeczpospolita" Zobacz więcej na temat: prawo UOKiK
Polskie prawo nie chroni skutecznie naszych turystów Nadal zagraniczne wyjazdy polskich turystów wiążą się z dużym ryzykiem finansowym. Biuro podróży z Bielska Białej ogłosiło upadłość. Były pieniądze na sprowadzenie turystów z zagranicy, ale ci, którzy zapłacili za wycieczkę, a nie wyjechali - już nie mogą liczyć na zwrot wydanych pieniędzy. Zobacz więcej na temat: biuro podróży UOKiK upadłość
Gigantyczne koszty pozyskania nowego klienta Klient, użytkownik, kontrahent są racją istnienia firmy. Niestety, są coraz bardziej nielojalni i kosztowni w utrzymaniu. Według Bain & Company, zdobycie nowego klienta kosztuje firmy aż 7 razy tyle, co utrzymanie obecnego. Zobacz więcej na temat: badanie firma lojalność raport
Produkcja przemysłowa, bezrobocie i sprzedaż detaliczna mówią jedno Jaka będzie przyszłość naszej gospodarki? Ekonomiści są zgodni. W audycji Bardzo Ważny Projekt specjaliści podsumowują lipiec. Zobacz więcej na temat: gospodarka polska produkcja przemysłowa sprzedaż detaliczna Trójka
Nowoczesna lojalność Programy lojalnościowe zyskały ogromną popularność jako narzędzia pomocne w budowaniu relacji z klientami. Początkowo były stosowane przede wszystkim przez sieci paliwowe oraz hipermarkety, dziś są niemal wszędzie. Niemniej jednak obecne programy znacznie różnią się od tych sprzed lat. Zobacz więcej na temat: cztery firma program lojalnościowy
Inflacja na rekordowo niskim poziomie Dzisiaj poznamy prognozy NBP dotyczące wzrostu gospodarczego i inflacji do roku 2015. W maju tego roku ceny towarów i usług były zaledwie o 0,5 proc. wyższe niż przed rokiem i o 0,1 proc. niższe niż w kwietniu. Zobacz więcej na temat: inflacja NBP
Dogonić nowego e-konsumenta Ostatnie lata to okres dynamicznego rozwoju rynku e-commerce oraz rosnących oczekiwań klientów. Obecnie – za sprawą Internetu – każdy ma dostęp do ogromnej ilości informacji. Dzięki temu konsument jest niekiedy lepiej poinformowany niż sam sprzedawca. Zobacz więcej na temat: e-commerce firma handel internet zarządzanie