Polskie Radio
Section05

konsument

Nie daj się oszukać. Na co konsument powinien zwracać uwagę?

Coraz częściej firmy walczą o klientów, stosując nieuczciwe praktyki, takie jak publikowanie w internecie fałszywych opinii na temat swoich produktów. W "Czterech porach roku" z okazji Światowego Dnia Konsumenta omawialiśmy nasze prawa oraz informowaliśmy o tym, gdzie możemy zgłaszać naruszenia i jakie kary grożą firmom, które łamią przepisy dotyczące ochrony konsumentów.
Zobacz więcej na temat:  Roman Czejarek UOKiK sprzedaż zakupy online

Eksperci: optymizm konsumentów powoli rośnie, choć poziom konsumpcji widocznie spada

Choć sytuacja jest trudna, to jednak bardziej stabilna i przewidywalna niż jeszcze kilka miesięcy temu. Dlatego rośnie optymizm konsumentów, mimo że ich siła nabywcza spada. Kupujemy mniej, ale to jest przewidywana cena zbijania wysokiej inflacji - mówili goście audycji "Rządy Pieniądza": dr Łukasz Kozłowski, główny ekonomista Federacji Przedsiębiorców Polskich i Piotr Palutkiewicz, wiceprezes Warsaw Enterprise Institiute.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA finanse publiczne inflacja pkb