Miasta stawiają na promocję, wydają na nią miliony Niemal 720 mln zł - tyle w zeszłym roku wydały samorządy na promocję. To dotychczasowy rekord. Zobacz więcej na temat: miasto finanse Marcin Jagiełowicz
PAIH ogłasza konkurs na "wizytówkę" Expo 2020 w Dubaju Polska Agencja Handlu i Inwestycji, odpowiedzialna za przygotowanie udziału Polski w Expo 2020, ogłasza konkurs na innowacyjne technologie lub produkty, które mogą stać się wizytówką pawilonu narodowego, a jednocześnie posłużyć do jego budowy. Zobacz więcej na temat: innowacyjna gospodarka
Dlaczego Polska ma tak mało znanych marek żywnościowych? Mimo, że Polska jest znaczącym producentem i eksporterem żywności, wciąż nie dorobiła się produktów markowych, rozpoznawalnych na świecie. Zobacz więcej na temat: żywność marka narodowa marka Elżbieta Mamos
Biura handlowe wspierają polski biznes za granicą Do połowy tego roku ma działać blisko 50 zagranicznych biur handlowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Zobacz więcej na temat: handel POLSKA
Ekonomiczna dyplomacja mile widziana w eksporcie Są już w Nairobi, Astanie czy San Francisco. Zagraniczne Biura Handlowe mają się zajmować gospodarczym wywiadem i pomagać Polakom rozkręcać interesy. Zobacz więcej na temat: eksport firma biznes
Skrajne emocje podczas promocji Nutelli Okazuje się, że nie tylko w polskich sieciach handlowych dochodzi do bitwy klientów podczas atrakcyjnych promocji. Obniżka ceny słoika Nutelli, czyli orzechowego kremu do smarowania, spowodowało przepychanki w wielu sklepach Intermarche we Francji. Zobacz więcej na temat: handel sklep klient
„PR to zawód, który pozwala się rozwijać i spotykać ciekawych ludzi” Lidia Marcinkowska-Bartkowiak to absolwentka SGH i Uniwersytetu w Duisburgu, konsultantka oraz trenerka biznesu, założycielka i dyrektorka zarządzająca agencji public relations Neuron. Wiele lat współtworzyła środowisko PR-owców w Polsce, była w Radzie Związku Firm Public Relations. Jest wykładowcą London School Of Public Relations. Lidia Marcinkowska-Bartkowiak była gościem audycji Kobiety Sukcesu. Zobacz więcej na temat: Polskie Radio 24 public relation
Przedświąteczne promocje to szansa na nowych klientów Dobrze zorganizowana przedświąteczna akcja promocyjna przekłada się na wzrost sprzedaży nie tylko w danym momencie, ale działa długoterminowo, budując u konsumenta przywiązanie do marki. Zobacz więcej na temat: święta handel
Dla kogo darmowe frytki? Belgowie promują smaczną przekąskę Dumni ze swojej tradycji gastronomicznej Belgowie postanowili w niecodzienny sposób uczcić "tydzień frytek". Ta narodowa belgijska przekąska jest rozdawana na niektórych dawnych przejściach granicznych z Francją, Niemcami i Holandią. Zobacz więcej na temat: ŚWIAT Belgia granica gastronomia jedzenie
Promocyjne wsparcie dla polskiej żywności Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi zamierza promować polską żywność. Resort przedstawił strategię działania w tym zakresie. Zobacz więcej na temat: żywność Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Maskotki za zakupy. Jak nie dać się zwariować? - Lubimy dostawać coś za darmo, dlatego ulegamy promocjom - mówił we wtorkowym "Podwójnym espresso" psycholog społeczny dr. Leszek Mellibruda. Jedna z najbardziej znanych ostatnio w Polsce promocji oferuje pluszowe maskotki w formie warzyw za zrobienie zakupów w sklepie. Zobacz więcej na temat: Monika Tarka-Kilen Robert Kilen zakupy marketing
Polscy eksporterzy muszą szukać nowych rynków Polska tylko 10 procent swojego eksportu kieruje poza Unię Europejską - podczas gdy średnia unijna to prawie 30 procent. Aby poprawiać te wskaźniki musimy szukać nowych rynków zbytu. Zobacz więcej na temat: eksport
Jak PAIiH wesprze polski biznes za granicą Promocja polskiego eksportu, wspieranie napływu do Polski inwestycji zagranicznych oraz naszych inwestycji za granicą - to niektóre z zadań Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, określonych w nowej ustawie, którą przyjął właśnie Sejm i Senat. Zobacz więcej na temat: eksport firmy handel inwestycje zagraniczne
Astana EXPO 2017: promocja polskich rozwiązań gospodarczych Międzynarodowa wystawa EXPO w Astanie to szansa na ekspansję zagraniczną naszych firm. To także doskonałe miejsce, w którym nasi przedsiębiorcy mogą nawiązać nowe kontakty handlowe. Zobacz więcej na temat: Astana Kazachstan Justyna Golonko
Zmiany w Funduszach Promocji Żywności Od początku roku 2017 obowiązuje znowelizowana ustawa o Funduszach Promocji Produktów Rolno-Spożywczych. W wyniku nowych uregulowań zwiększona została liczba rolników wchodzących w skład komisji zarządzających Funduszami. Nowi członkowie komisji otrzymali nominacje w końcu maja. Ale to nie jedyny efekt zmian związanych z nowelizacją. Zobacz więcej na temat: żywność Dariusz Kwiatkowski
Samorządy wydają mniej na promocję. 666,6 mln zł w 2016 r. Samorządy w Polsce wydają mniej na promocję niż miało to miejsce jeszcze kilka lat temu, mówi Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego. Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w 2016 roku polskie samorządy na działania promocyjne wydały 666,6 mln zł, czyli o 10 mln zł mniej niż w 2015. Inną kwestią jest sprawa efektywności tych wydatków. Zobacz więcej na temat: samorząd finanse publiczne reklama Błażej Prośniewski
Polskie miasta wydają mniej na promocję W ubiegłym roku polskie samorządy wydały 666,6 mln złotych na promocję. To o 10 mln mniej niż rok wcześniej, w 2015 roku. Dlaczego miasta przeznaczają na ten cel mniej pieniędzy? O tym w rozmowie z Robertem Stępowskim z portalu MarketingMiejsca.com.pl. Zobacz więcej na temat: marketing samorząd turystyka inwestycje
Programy lojalnościowe. Korzystajmy, ale z głową! Sklepy, stacje benzynowe, kawiarnie i restauracje oferują nam karty, dzięki którym zbieramy punkty za zakupy, a potem wymieniamy je na bony lub prezenty. Kto korzysta na tym bardziej - klienci czy firmy? Zobacz więcej na temat: Roman Czejarek program lojalnościowy marketing STYL ŻYCIA zakupy sprzedaż