Polskie Radio
Section05

promocja

„PR to zawód, który pozwala się rozwijać i spotykać ciekawych ludzi”

Lidia Marcinkowska-Bartkowiak to absolwentka SGH i Uniwersytetu w Duisburgu, konsultantka oraz trenerka biznesu, założycielka i dyrektorka zarządzająca agencji public relations Neuron. Wiele lat współtworzyła środowisko PR-owców w Polsce, była w Radzie Związku Firm Public Relations. Jest wykładowcą London School Of Public Relations. Lidia Marcinkowska-Bartkowiak była gościem audycji Kobiety Sukcesu.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 public relation

Samorządy wydają mniej na promocję. 666,6 mln zł w 2016 r.

Samorządy w Polsce wydają mniej na promocję niż miało to miejsce jeszcze kilka lat temu, mówi Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego. Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w 2016 roku polskie samorządy na działania promocyjne wydały 666,6 mln zł, czyli o 10 mln zł mniej niż w 2015.  Inną kwestią jest sprawa efektywności tych wydatków.
Zobacz więcej na temat:  samorząd finanse publiczne reklama Błażej Prośniewski