Maskotki za zakupy. Jak nie dać się zwariować? - Lubimy dostawać coś za darmo, dlatego ulegamy promocjom - mówił we wtorkowym "Podwójnym espresso" psycholog społeczny dr. Leszek Mellibruda. Jedna z najbardziej znanych ostatnio w Polsce promocji oferuje pluszowe maskotki w formie warzyw za zrobienie zakupów w sklepie. Zobacz więcej na temat: Monika Tarka-Kilen Robert Kilen zakupy marketing
Polscy eksporterzy muszą szukać nowych rynków Polska tylko 10 procent swojego eksportu kieruje poza Unię Europejską - podczas gdy średnia unijna to prawie 30 procent. Aby poprawiać te wskaźniki musimy szukać nowych rynków zbytu. Zobacz więcej na temat: eksport
Jak PAIiH wesprze polski biznes za granicą Promocja polskiego eksportu, wspieranie napływu do Polski inwestycji zagranicznych oraz naszych inwestycji za granicą - to niektóre z zadań Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, określonych w nowej ustawie, którą przyjął właśnie Sejm i Senat. Zobacz więcej na temat: eksport firmy handel inwestycje zagraniczne
Astana EXPO 2017: promocja polskich rozwiązań gospodarczych Międzynarodowa wystawa EXPO w Astanie to szansa na ekspansję zagraniczną naszych firm. To także doskonałe miejsce, w którym nasi przedsiębiorcy mogą nawiązać nowe kontakty handlowe. Zobacz więcej na temat: Astana Kazachstan Justyna Golonko
Zmiany w Funduszach Promocji Żywności Od początku roku 2017 obowiązuje znowelizowana ustawa o Funduszach Promocji Produktów Rolno-Spożywczych. W wyniku nowych uregulowań zwiększona została liczba rolników wchodzących w skład komisji zarządzających Funduszami. Nowi członkowie komisji otrzymali nominacje w końcu maja. Ale to nie jedyny efekt zmian związanych z nowelizacją. Zobacz więcej na temat: żywność Dariusz Kwiatkowski
Samorządy wydają mniej na promocję. 666,6 mln zł w 2016 r. Samorządy w Polsce wydają mniej na promocję niż miało to miejsce jeszcze kilka lat temu, mówi Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego. Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w 2016 roku polskie samorządy na działania promocyjne wydały 666,6 mln zł, czyli o 10 mln zł mniej niż w 2015. Inną kwestią jest sprawa efektywności tych wydatków. Zobacz więcej na temat: samorząd finanse publiczne reklama Błażej Prośniewski
Polskie miasta wydają mniej na promocję W ubiegłym roku polskie samorządy wydały 666,6 mln złotych na promocję. To o 10 mln mniej niż rok wcześniej, w 2015 roku. Dlaczego miasta przeznaczają na ten cel mniej pieniędzy? O tym w rozmowie z Robertem Stępowskim z portalu MarketingMiejsca.com.pl. Zobacz więcej na temat: marketing samorząd turystyka inwestycje
Programy lojalnościowe. Korzystajmy, ale z głową! Sklepy, stacje benzynowe, kawiarnie i restauracje oferują nam karty, dzięki którym zbieramy punkty za zakupy, a potem wymieniamy je na bony lub prezenty. Kto korzysta na tym bardziej - klienci czy firmy? Zobacz więcej na temat: Roman Czejarek program lojalnościowy marketing STYL ŻYCIA zakupy sprzedaż
"W Polsce trwa cicha rewolucja gospodarcza" Chcemy pokazać światu, że w Polsce trwa cicha rewolucja gospodarcza, która przeprowadzi kraj z gospodarki imitacji do gospodarki innowacji - powiedział wiceminister rozwoju Tadeusz Kościński. Temu - jak mówił – służą m.in. zmiany modelu promocji polskiej gospodarki. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA innowacje
Polska na Expo 2017 ze swoją wizją energii Expo 2017 w Astanie to szansa dla polskich przedsiębiorców na nawiązanie i zacieśnienie kontaktów gospodarczych z Kazachstanem. Zobacz więcej na temat: targi energetyka Expo 2017
Kupujemy pod wpływem… koloru Kolor jest pierwszym elementem, na który zwraca się uwagę. Często działa podświadomie, ale zdaniem ekspertów motywuje do zakupu. Firmy próbują zawłaszczyć kolory, bo psychologia koloru może mieć decydujące znaczenie w sprzedaży. Zobacz więcej na temat: STYL ŻYCIA zakupy zakupy przez internet kolor marketing psychologia sprzedaż
Polskie firmy staną się czempionami w swoich niszach? Ponad tysiąc metrów kwadratowych powierzchni ma mieć polskie stoisko na targach przemysłowych, które odbędą się w Hanowerze. Swoje innowacyjne produkty i rozwiązania przedstawi na nim 11 polskich firm, osiem regionów, 5 specjalnych stref ekonomicznych. W sumie na targach zaprezentuje się jednak około 200 polskich firm, licząc też start-upy. W tym roku to Polska jest krajem partnerskim Hannover Messe, co stanowi dodatkowo niepowtarzalną okazję do promocji i pokazania tego, co mamy najlepsze. Zobacz więcej na temat: POLSKA Hannower Sylwia Zadrożna Elżbieta Szczerbak Karolina Mózgowiec firmy przemysł targi PARP
Polska Agencja Inwestycji i Handlu: nowe kierunki eksportu Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych przekształciła się w Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Zmiana nie dotyczy tylko nazwy, ale także form działania. Tworzone są na świecie swego rodzaju przyczółki handlowe dla przedsiębiorców. Zobacz więcej na temat: Sylwia Zadrożna Justyna Golonko Aleksandra Tycner eksport inwestycje zagraniczne firmy przedsiębiorca pomoc
Na promocjach chętniej kupujemy w klasycznych sklepach W sklepach kończą się zimowe wyprzedaże, a tymczasem, jak wynika z najnowszego badania, tylko 40 procent cyfrowych konsumentów dokonało zakupów na promocjach pod koniec ubiegłego roku. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie zakupy w sieci zakupy online Dominik Olędzki
Ruszyła pierwsza zimowa kampania We go to Poland Ruszyła pierwsza zimowa kampania promocyjna Polski We go to Poland. W Oslo, Moskwie, Kijowie, w Berlinie, Amsterdamie i Londynie można spotkać środki transportu, oklejone reklamą naszego kraju. Ma ona zachęcać do odwiedzin Polski zimą. Zobacz więcej na temat: turystyka GOSPODARKA
Będzie łatwiej promować polską żywności Prezydent podpisał ustawę o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych - poinformowała w czwartek kancelaria prezydenta. Fundusze te mają skuteczniej wspierać marketing rolny i promować polską żywność. Zobacz więcej na temat: żywność
Szaleństwo wyprzedaży. Na co uważać w Black Friday? W czwartek Amerykanie obchodzili Święto Dziękczynienia. W piątek zaś ruszają tłumnie na zakupy, bowiem to Black Friday, czyli Czarny Piątek, podczas którego wszystkie sklepy zachęcają obniżkami cen. Wyprzedażowa tradycja coraz śmielej wkracza też na inne rynki, w tym i polski. Zobacz więcej na temat: handel Elżbieta Szczerbak
Świąteczne sztuczki, na które dajemy się nabrać - Kiedy jesteśmy w miłym, pozytywnym, przedświątecznym nastroju, to większa jest nasza skłonność, by ulegać różnym perswazyjnym komunikatom - uważa psycholog biznesu prof. Alicja Grochowska z Uniwersytetu SWPS. Zobacz więcej na temat: Magdalena Karczewska Trójka święta Boże Narodzenie zakupy marketing STYL ŻYCIA