"W Polsce trwa cicha rewolucja gospodarcza" Chcemy pokazać światu, że w Polsce trwa cicha rewolucja gospodarcza, która przeprowadzi kraj z gospodarki imitacji do gospodarki innowacji - powiedział wiceminister rozwoju Tadeusz Kościński. Temu - jak mówił – służą m.in. zmiany modelu promocji polskiej gospodarki. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA innowacje
Polska na Expo 2017 ze swoją wizją energii Expo 2017 w Astanie to szansa dla polskich przedsiębiorców na nawiązanie i zacieśnienie kontaktów gospodarczych z Kazachstanem. Zobacz więcej na temat: targi energetyka Expo 2017
Kupujemy pod wpływem… koloru Kolor jest pierwszym elementem, na który zwraca się uwagę. Często działa podświadomie, ale zdaniem ekspertów motywuje do zakupu. Firmy próbują zawłaszczyć kolory, bo psychologia koloru może mieć decydujące znaczenie w sprzedaży. Zobacz więcej na temat: STYL ŻYCIA zakupy zakupy przez internet kolor marketing psychologia sprzedaż
Polskie firmy staną się czempionami w swoich niszach? Ponad tysiąc metrów kwadratowych powierzchni ma mieć polskie stoisko na targach przemysłowych, które odbędą się w Hanowerze. Swoje innowacyjne produkty i rozwiązania przedstawi na nim 11 polskich firm, osiem regionów, 5 specjalnych stref ekonomicznych. W sumie na targach zaprezentuje się jednak około 200 polskich firm, licząc też start-upy. W tym roku to Polska jest krajem partnerskim Hannover Messe, co stanowi dodatkowo niepowtarzalną okazję do promocji i pokazania tego, co mamy najlepsze. Zobacz więcej na temat: POLSKA Hannower Sylwia Zadrożna Elżbieta Szczerbak Karolina Mózgowiec firmy przemysł targi PARP
Polska Agencja Inwestycji i Handlu: nowe kierunki eksportu Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych przekształciła się w Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Zmiana nie dotyczy tylko nazwy, ale także form działania. Tworzone są na świecie swego rodzaju przyczółki handlowe dla przedsiębiorców. Zobacz więcej na temat: Sylwia Zadrożna Justyna Golonko Aleksandra Tycner eksport inwestycje zagraniczne firmy przedsiębiorca pomoc
Na promocjach chętniej kupujemy w klasycznych sklepach W sklepach kończą się zimowe wyprzedaże, a tymczasem, jak wynika z najnowszego badania, tylko 40 procent cyfrowych konsumentów dokonało zakupów na promocjach pod koniec ubiegłego roku. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie zakupy w sieci zakupy online Dominik Olędzki
Ruszyła pierwsza zimowa kampania We go to Poland Ruszyła pierwsza zimowa kampania promocyjna Polski We go to Poland. W Oslo, Moskwie, Kijowie, w Berlinie, Amsterdamie i Londynie można spotkać środki transportu, oklejone reklamą naszego kraju. Ma ona zachęcać do odwiedzin Polski zimą. Zobacz więcej na temat: turystyka GOSPODARKA
Będzie łatwiej promować polską żywności Prezydent podpisał ustawę o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych - poinformowała w czwartek kancelaria prezydenta. Fundusze te mają skuteczniej wspierać marketing rolny i promować polską żywność. Zobacz więcej na temat: żywność
Szaleństwo wyprzedaży. Na co uważać w Black Friday? W czwartek Amerykanie obchodzili Święto Dziękczynienia. W piątek zaś ruszają tłumnie na zakupy, bowiem to Black Friday, czyli Czarny Piątek, podczas którego wszystkie sklepy zachęcają obniżkami cen. Wyprzedażowa tradycja coraz śmielej wkracza też na inne rynki, w tym i polski. Zobacz więcej na temat: handel Elżbieta Szczerbak
Świąteczne sztuczki, na które dajemy się nabrać - Kiedy jesteśmy w miłym, pozytywnym, przedświątecznym nastroju, to większa jest nasza skłonność, by ulegać różnym perswazyjnym komunikatom - uważa psycholog biznesu prof. Alicja Grochowska z Uniwersytetu SWPS. Zobacz więcej na temat: Magdalena Karczewska Trójka święta Boże Narodzenie zakupy marketing STYL ŻYCIA
Czy "Gang Świeżaków" pomógł Biedronce? Nie minęła jeszcze głośna sprawa akcji promocyjnej Lidla, na którą skarżyli się klienci i którą obecnie bada UOKiK, a już słyszymy o niezadowolonych klientach Biedronki. Promocja Biedronki o nazwie „Gang Świeżaków” przerosła oczekiwania sieci. Zobacz więcej na temat: firma reklama handel biedronka lidl
Polska nie umie się promować. Będzie nowe prawo? Przedsiębiorcy nisko oceniają skuteczność dotychczasowej promocji Polski w świecie. Ocena dotyczy zarówno promocji wizerunkowej, jak i gospodarczej w zakresie eksportu i inwestycji. Zobacz więcej na temat: firma GOSPODARKA reklama Elżbieta Szczerbak
Jak podbić rating, czyli polska dyplomacja kulturalna - Powinniśmy trafiać do normalnych ludzi, a nie tylko skupiać się na kulturze wysokiej - mówił dr Ryszard Żółtaniecki. Zobacz więcej na temat: Bartosz Panek KULTURA POLSKA
Jak promować Polskę za granicą? Czy powinniśmy postawić na kulturę, historię, a może religię? O tym porozmawiamy m.in. z dyplomatą dr. Ryszardem Żółtanieckim. Zobacz więcej na temat: KULTURA POLSKA
Jak promować Polskę za granicą? Czy powinniśmy postawić na kulturę, historię, a może religię? O tym porozmawiamy m.in. z dyplomatą dr. Ryszardem Żółtanieckim. Zobacz więcej na temat: KULTURA POLSKA
Raport: Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów Bezpłatny raport „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów” prezentuje wybrane działania promocyjne samorządów realizowane w 2015 i w pierwszym półroczu 2016. O wynikach raportu mówił w Magazynie Samorządowym Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego, autor raportu. Zobacz więcej na temat: marketing terytorialny samorząd
Łódź stara się o Expo 2022: międzynarodowa promocja ruszyła Pawilony wystawiennicze, apartamentowce, tereny rekreacyjne oraz infrastruktura kolejowa i drogowa – to wszystko powstać ma w centrum Łodzi po przyznaniu Polsce prawa do organizacji tzw. małego Expo 2022. W listopadzie złożona zostanie oficjalna aplikacja; międzynarodowa promocja miasta już ruszyła. Zobacz więcej na temat: Łódź
"To nie Polacy powinni grać polską muzykę" - Długo się zastanawialiśmy, jak sprawić, by polska muzyka stała się naturalną częścią repertuaru międzynarodowego - mówiła w Dwójce Ewa Bogusz-Moore, menedżerka projektu Polska Music w Instytucie Adama Mickiewicza. Zobacz więcej na temat: Instytut Adama Mickiewicza KULTURA MUZYKA Tomasz Obertyn