Ogólnopolska kampania "Produkt polski". Cel: zbudować patriotyzm gospodarczy Kampania "Produkt polski" ma m.in. zwiększyć świadomość konsumentów na temat walorów artykułów spożywczych opatrzonych takim właśnie znakiem oraz zachęcać do zakupu produktów krajowego pochodzenia. Zobacz więcej na temat: Orlen rynek konsument
PAIH z ofertą wsparcia polskiego biznesu na EXPO 2020 Polska Agencja Inwestycji i Handlu zabiera polskie firmy do Dubaju na największe wydarzenie wystawiennicze świata - EXPO 2020 - poinformowała PAIH. Zobacz więcej na temat: Dubaj wystawa firma
Filmik do CV, czyli jak podnieść swoje szanse na rekrutacji Gdy tworzymy CV w celu poszukiwania upragnionej pracy, często skupiamy się na tym, aby wypunktować najbardziej imponujące doświadczenia i umiejętności, a wszystko to zamieścić w oryginalnym i przejrzystym szablonie. Co w momencie, gdy pracodawca wymaga od nas również krótkiego filmiku, który zdecyduje o kolejnym etapie rekrutacji? Zobacz więcej na temat: Roman Czejarek vlog vloger rekrutacja praca komputer internet pracodawcy
Nauka po pięćdziesiątce W pewnym wieku można nauczyć się fotografii cyfrowej, trenować pamięć i koncentrację lub przypomnieć sobie dawno nie używany język obcy. Co jeszcze w nowym semestrze proponuje uczelnia po pięćdziesiątce? Zobacz więcej na temat: zakupy
Polacy podatni na promocje oparte na niskich cenach Polacy kochają promocje i chętnie z nich korzystają - wynika z badań. Często kupujemy tam, gdzie jest taniej. Grupa Ad Retail wykorzystała tę wiedzę w swoim badaniu. Zobacz więcej na temat: handel zakupy Tomasz Matusiak ceny
Optymizm konsumencki. Co sprawia, że chcemy kupować więcej? - Wzrost konsumpcji jest logicznym następstwem wszystkiego, co dzieje się w gospodarce. Jeśli się rozwija, to więcej zarabiamy. Siłą rzeczy rośnie też konsumpcja, która jest motorem napędowym gospodarki - mówił Tomasz Jaroszek, ekspert z plaftormy Kapitalni.org. Zobacz więcej na temat: Czwórka Piotr Firan konsument zakupy STYL ŻYCIA
Czarny Piątek. Nowe zakupy, stare długi Według analizy NerdWallet, w tym roku wydatki Amerykanów związane m.in. z Czarnym Piątkiem - tylko na same prezenty - będą wyższe o 18 procent niż przed rokiem i wyniosą średnio 776 dolarów na głowę. Wiele osób nie spłaciło jednak zaległości za zakupy w ubiegłym roku. Zobacz więcej na temat: handel czarny piątek zakupy USA
Jakość powoli przegania cenę. Rośnie patriotyzm zakupowy Coraz częściej jesteśmy skłonni zapłacić więcej za dobra wysokiej jakości. Patriotyzm rozumiemy przede wszystkim w aspekcie symbolicznym – jako dumę z bycia Polakami, ale też wysoko cenimy patriotyzm zakupowy. Zobacz więcej na temat: jakość produktu Teraz Polska godło patriotyzm
Black Friday - na co uważać w szale zakupów? Entuzjazm związany z szaleństwem zakupów w tzw. Black Friday ochładza Inspektor Handlowy - uważajmy na fałszywe promocje. Część mieszkanców Warszawy do tego tematu podchodzi sceptycznie. Są też tacy, którzy zacierają ręcę. - Nie możemy się doczekać - mówią. Zobacz więcej na temat: czarny piątek wyprzedaż sklepy zakupy STYL ŻYCIA POLSKA
Uwaga na fałszywe promocje w Black Friday Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ostrzega: tego dnia musimy szczególnie uważać na nieuczciwych handlowców. Jak nie dać się oszukać w Czarny Piątek? Zobacz więcej na temat: zakupy wyprzedaż black friday STYL ŻYCIA
Black Friday coraz bliżej. Portfele rozgrzane do czerwoności To przykład, jak szybko zachodnie tradycje przenikają do naszego kraju. Jesteśmy coraz bliżej Czarnego Piątku (ang. Black Friday), czyli dnia, w którym sklepy przygotowują wyjątkowe przeceny dla swoich klientów. W tym roku wypada on 23 listopada. Zobacz więcej na temat: black friday zakupy
Kongres 590: więcej polskich marek i krajowego kapitału To już trzecia edycja Kongresu 590 w Jasionce koło Rzeszowa, który swoją nazwę bierze od kodu kreskowego, jakim są oznaczane polskie produkty. Tegoroczne hasło to „Uwalniamy polski potencjał”. Zobacz więcej na temat: POLSKA produktywność marka narodowa Kongres 590 NBP konkurencyjność
Kongres 590 - frekwencja przerosła oczekiwania Promowanie polskich produktów i osiągnięć naszej gospodarki, ekonomiczne debaty w ramach kilkudziesięciu paneli dyskusyjnych, goście z kraju z zagranicy - to wszystko w ramach Kongresu 590 w podrzeszowskiej Jasionce, którego przebieg obszernie relacjonujemy na antenach Polskiego Radia i na naszym portalu. Zobacz więcej na temat: Kongres 590 rozwój
Polska przyciąga coraz więcej zagranicznych turystów Rok 2018 zostanie zapisany w annałach polskiej turystyki jako rekordowy – powiedział prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. Dodał, że w pierwszym półroczu liczba turystów zagranicznych wzrosła o 6,6 proc., co jest sukcesem. Zobacz więcej na temat: turystyka hotel Chiny
Unia dofinansuje cztery programy promujące polską żywność Komisja Europejska zaakceptowała cztery polskie programy promujące żywność. Ich łączny budżet wynosi 11,2 mln euro, z czego współfinansowanie unijne wynosi ponad 8,5 mln euro - poinformował w czwartek resort rolnictwa. Zobacz więcej na temat: rolnictwo Komisja Europejska fundusze unijne
Jednorożec za 1,3 mln złotych. Tak promuje się Łódź Wizerunek jednorożca został symbolem mobilnej akcji promocyjnej Łodzi, która ma trafić do 30 miast w Polsce. Celem kampanii za ponad 1,3 mln zł jest prezentowanie Łodzi jako miejsca do podjęcia pracy i zamieszkania - poinformowały w czwartek władze miasta. Pomysł krytykują m.in. miesjcowi radni Zobacz więcej na temat: Łódź kampania polityka społeczeństwo POLSKA regiony
Każdy może zgłosić KE uwagi dotyczące promocji żywności Komisja Europejska zbiera opinie na temat polityki rolnej UE w zakresie promocji. Można je zgłaszać do 15 sierpnia 2018 r. Komisja chce uzyskać od obywateli i zainteresowanych stron informacje na temat wdrażania i skutków unijnej polityki promocji rolnictwa. Zobacz więcej na temat: żywność Komisja Europejska
Youtuberzy będą promować polską ofertę turystyczną Siedmiu twórców kanałów na YouTube o międzynarodowym zasięgu przyjedzie do Polski, na zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej. Zobacz więcej na temat: turystyka ministerstwo sportu gospodarka turystyka