Czy uda się odblokować blokady reklam w Internecie? Branża marketingowa traci miliardy na blokowaniu reklam w sieci. W cenie są rozwiązania, które unieszkodliwiają wtyczki blokujące reklamy w przeglądarkach. Zobacz więcej na temat: internet
Polacy w czołówce blokujących reklamy internetowe Reklamy w przeglądarkach blokuje 7 mln Polaków i ok. 198 mln osób na całym świecie, w większości ludzie poniżej 35. roku życia. Zobacz więcej na temat: internet
Handel: czym grożą nieustanne promocje? Promocje lubimy wszyscy, bo przyjemnie jest mieć świadomość, że kupiliśmy coś okazyjnie, taniej. Zobacz więcej na temat: handel promocja marketing
W reklamie cyfrowej na znaczeniu zyskuje wideo Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Zobacz więcej na temat: reklama w internecie
Reklama: najwięcej wydaje się na promocję leków Na promocję leków przypada w Polsce najwięcej środków wydawanych na reklamę – informuje przewodniczący komisji ds. aptek szpitalnych Okręgowej Izby Aptekarskiej w Krakowie, Walenty Zajdel. Zobacz więcej na temat:
Neonem w okno. Koszmar mieszkańców trwa Do Janusza Weissa zadzwonił słuchacz, któremu przeszkadzają jaskrawe neony za oknami. - Reklamy sklepów świecą agresywnym, czerwonym i różowym światłem prosto w okna - tłumaczy. Zobacz więcej na temat: Janusz Weiss prawo
Za dużo reklam może zaszkodzić marce Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie 15-18 procent rocznie. Tyle, że nie zawsze reklama w sieci jest skuteczna. Zobacz więcej na temat: internet
Poranne Rozmaitości 05.03.2016 r. W audycji m.in.: Czas, wygoda, a także pragmatyzm - to najważniejsze wyznaczniki dobrej organizacji podróży służbowej. Zobacz więcej na temat: podróże ekonomia BHP
Jak Polski Dom Mediowy zmieni rynek reklam? Na rynku już wkrótce może się pojawić nowy podmiot, Polski Dom Mediowy. Wg nieoficjalnych zapowiedzi, miałby on skupiać państwowe budżety marketingowe i byłby największym zleceniodawcą reklam na krajowym rynku. Zobacz więcej na temat: firma
Super Bowl - święto pieniędzy, reklam, sportu W USA, tym kto wygra rozgrywkę interesuje się ponad 300 milionów ludzi. Super Bowl, czyli finał futbolu amerykańskiego ligi NFL, będzie rozegrany po raz 50. Zobacz więcej na temat: futbol amerykański media Stany Zjednoczone USA
Reklamy film pożyczkowych na cenzurowanym Reklamy produktów finansowych muszą przekazywać dane w sposób jasny, jednoznaczny i niewprowadzający w błąd. Zobacz więcej na temat: UOKiK firmy pożyczkowe bank
Reklama Gripexu zostać być wycofana. "Wprowadza w błąd" Główny Inspektor Farmaceutyczny nakazał zaprzestania emisji reklamy telewizyjnej leków Gripex Max i Gripex HotActive Forte. Zobacz więcej na temat:
Co w reklamach wolno, a czego nie? Czy reklamy nas oszukują? Dlaczego gwiazdy dostają za występy w nich gigantyczne gaże? Czy trzeba reklamować tylko te rzeczy, które się nie sprzedają? Mówiliśmy o tym w naszym cyklu "Głos za głos". Zobacz więcej na temat: etyka głos za głos Małgorzata Raducha Roman Czejarek Jerzy Minorczyk
Pożegnanie z neonem. Spektakl z dźwigiem w tle – Ten projekt jest naznaczony przemijaniem. Jest smutny. Ale może ja sam jestem smutny – mówił Stefan Kornacki, organizator nietypowych miejskich przedstawień. Zobacz więcej na temat: Beata Kwiatkowska Czwórka Grochów KULTURA MUZYKA przestrzeń publiczna TEATR
W reklamie wszystkie chwyty dozwolone? Zapraszamy do dyskusji na temat polskiego rynku reklamowego. Czekamy na państwa spostrzeżenia i opinie. Zobacz więcej na temat: internet prasa radio telewizja
Miliony dla swoich Spółki Skarbu Państwa za rządów poprzedniej koalicji wydały na reklamę prawie 360 milionów złotych - pisze "Nasz Dziennik". Zobacz więcej na temat:
Piosenki, które mogłyby coś reklamować W tej audycji prowadzący prezentują piosenki, które z racji tytułu lub treści mogłyby służyć za reklamę. Np. portali randkowych lub medykamentów. Zobacz więcej na temat: Anna Gacek Trójka Wojciech Mann MUZYKA
Uwaga na oferty kredytowe pełne czczych obietnic Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził reklamy przedświątecznych kredytów. Okazało się że nie wszystkie banki, SKOKi i firmy pożyczkowe należycie informują o swojej ofercie. O najczęstszych przewinieniach instytucji finansowych mówił w radiowej Jedynce Łukasz Wroński z UOKiK. Zobacz więcej na temat: banki finanse UOKiK