Biedronka królową reklamy w TV. Za nią Lidl i Allegro.To już walka o świątecznego klienta Według danych firmy Nielsen za okres 27 października - 2 listopada, sieć Biedronka wydała na reklamę telewizyjną aż 12 771 140 zł. Sieć Lidl, która również znalazła się w gronie TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi, przeznaczyła na ten cel o 5,5 mln zł mniej - 7 236 960 zł. W zestawieniu znalazło się również Allegro - 5 757 815 zł. Zobacz więcej na temat: biedronka handel telewizja
Zmarł święty Mikołaj Coca-Coli Jak podaje brytyjska prasa, John Moore został zatrudniony ze względu na swą pokaźną tuszę, charakterystyczną brodę i dobrotliwy uśmiech. Zobacz więcej na temat: Odeszli 2014 święta
Ograniczenia reklam niezdrowej żywności Od nowego roku roku audycjom kierowanym do dzieci w wieku do 12 lat, nadawanym między godziną 6.00 a 20.00, nie będą towarzyszyły reklamy żywności, w których jest duża ilość tłuszczu, cukru i sodu, takich jak chipsy czy napoje wysokosłodzone. Zobacz więcej na temat: dzieci media zdrowie żywność
Wybory 2014. Oni zapadną w pamięć Niezwykłe deklaracje, wymyślne projekty graficzne i liczne próby pokazania dystansu do siebie - to chwyty, w które obfituje tegoroczna kampania wyborcza. Kandydaci mają już niewiele czasu na przekonanie wyborców, więc chwytają się wszystkich możliwych sposobów. Zobacz więcej na temat: polityka wybory samorządowe 2014
Polska wyda 60 mln zł na EXPO 2015 w Mediolanie Lada dzień rozpocznie się budowa polskiego pawilonu na Wystawę Światową EXPO 2015, która odbędzie się w Mediolanie. Planowany koszt naszego udziału to prawie 60 milionów złotych. Zobacz więcej na temat: Mediolan wystawa
Zielone graffiti zawładnie ulicami miast? Jak ozdobić ulice miast w naturalny, a jednocześnie ciekawy sposób? Wystarczy zaopatrzyć się w mech, maślankę i wodę. Zobacz więcej na temat: Czwórka grafika
Jak promować produkty made in Poland Polskie produkty coraz bardziej zyskują w oczach niemieckich konsumentów i śmiało mogą konkurować z marką "made in Germany", wynika z badania przeprowadzonego wśród niemieckich firm przez Niemieckie Towarzystwo Jakości. To dobry prognostyk na przyszłość - mówi Michał Lipiński, dyr. konkursu Teraz Polska. Zobacz więcej na temat: marka narodowa POLSKA
Jak promować Polskę za granicą? Projekty logo, które zdaniem tysięcy osób przypominają sprężynę, wzbudziły ogromne kontrowersje. Dominują głosy wyrażające zdecydowany sprzeciw wobec formy i wykonania. A czym właściwie powinniśmy się chwalić i promować? Zobacz więcej na temat: Czwórka Piotr Firan POLSKA Polska w Unii Europejskiej promocja
"Twórcze Napięcie", czyli sprężyna logiem Polski Jaki symbol graficzny najlepiej opisuje dynamiczny rozwój naszego kraju? Inicjatorzy akcji "Logo dla Polski" uznali, że energię, która od lat mu towarzyszy można porównać jedynie z działaniem sprężyny. Dlatego właśnie ten przedmiot stanie się symbolem Polski, jako marki. O tym, jak dokładnie będzie wyglądać logotyp zadecydujemy w głosowaniu. Zobacz więcej na temat: POLSKA
Firmy płacą za ruch na Youtube.com, bo brak im ciekawych pomysłów W mediach społecznościowych dokonuje się kolejny przełom, wchodzimy w etap komunikacji wideo, filmy stanowią już 60 proc. zawartości Internetu, tak wynika z badań firmy Chimney. Zobacz więcej na temat: FILM firma marketing youtube
Nowela antymonopolowa: UOKiK będzie mógł ostrzegać konsumentów przed reklamami Projekty rozporządzeń do noweli antymonopolowej trafiły do uzgodnień międzyresortowych i konsultacji publicznych. Uwagi do nich można zgłaszać do piątku. Na mocy noweli UOKiK będzie mógł ostrzegać konsumentów przed reklamami, które narażają ich na straty. Zobacz więcej na temat: UOKiK
"Się słucha się!" - Czwórka zmienia się dla Was! Wystartowała reklamowa kampania wizerunkowa Czwórki. Działania reklamowe - obejmą swoim zasięgiem osiem największych aglomeracji i będą skierowane do słuchaczy w wieku 15-30 lat. Zobacz więcej na temat: Czwórka kampania
Tabu w reklamie. Gdzie jest granica? Ostatnio reklama jednej z marek odzieżowych, sugerująca akt seksualny pomiędzy dwójką młodych ludzi, wywołała duże oburzenie publiczne w całej Polsce. Tylko w ciągu pierwszych 48 godzin od premiery reklamy, do właściciela marki wysłano ponad dwa tysiące listów sprzeciwu. Gdzie jest granica dobrego smaku we współczesnej reklamie i czy możemy ją sztywno wytyczyć? Zobacz więcej na temat: Czwórka Piotr Firan
UOKiK: reklamy kredytów konsumenckich pełne pułapek Czy banki w reklamach kredytów konsumenckich stosują rozwiązania niezgodne z prawem? Są co do tego poważne podejrzenia. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wobec czterech instytucji finansowych. Zobacz więcej na temat: bank kredyt konsumencki NBP reklama banku UOKiK
TOP Marka 2014: na czele firma motoryzacyjna Pierwszą pozycję w rankingu TOP Marka 2014, obrazującego najbardziej medialne brendy, zajął sektor motoryzacyjny, a w nim Volkswagen. Na temat tej marki odnotowano w prasie 16, 8 tys. publikacji. Drugą lokatę zajął Mercedes, a Ford zamknął podium. Zobacz więcej na temat: media motoryzacja
Reklamodawcy chcą mniej irytować w internecie Reklamodawcy poszukują mniej irytujących i bardziej efektywnych form promocji w sieci - informuje "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: reklama w internecie
Reklama cydru zagrożona. Jest kłótnia w rządzie Prace nad ustawą umożliwiającą reklamę cydru, które ruszyły w Senacie, od razu stanęły w martwym punkcie. Senatorzy postanowili odłożyć procedowanie do czasu zebrania dodatkowych opinii w związku ze sporem miedzy resortem zdrowia a gospodarki. Te pierwsze ministerstwo jest zdecydowanie przeciwne reklamie jabłkowego napoju. Zobacz więcej na temat: alkohol rolnictwo
Kto zarabia na wielkich imprezach sportowych Duże wydarzenia goszczą w naszym kraju coraz częściej. Obecnie w Polsce odbywają się Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej. Kto i ile na nich zyskuje, sprawdzała Sylwia Zadrożna. Zobacz więcej na temat: finanse SPORT