10 zaskakujących faktów o reklamie Emisja pierwszej reklamy w TV kosztowała zaledwie 9 dolarów, spot w radio trwał aż 10 minut, a prekursorem spamowego e-maila była firma prawnicza. Choć internetowy baner reklamowy w ubiegłym roku skończył 20 lat, to już w 2018 roku e-reklama wyprzedzi telewizyjną. Zobacz więcej na temat: reklama w internecie
Content marketing - co to jest? Coraz więcej mówi się o marketingu treści. My postanowiliśmy sprawdzić na czym on polega i kto może pracować w tej branży. Zobacz więcej na temat: Aleksandra Jasińska Czwórka Kamil Jasieński reklama w internecie
Reklama przerywana filmami Zmiany w ustawie o RTV mogą spowodować, że filmy będą częściej przerywane materiałami promocyjnymi, informuje "Dziennik Gazeta Prawna", relacjonując pomysł Ministerstwa Kultury, które chce zniesienia limitu czasu trwania materiałów autopromocyjnych. Zobacz więcej na temat:
Polska reklama towarem eksportowym W Warszawie rozpoczynają się dziś 11 Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii "Rema Days Warsaw". Są to największe targi branży reklamowej w Europie Środkowej. Zobacz więcej na temat:
Poranne Rozmaitości 04.02.2015 r. W audycji m.in.: W Polsce spada produkcja i sprzedaż samochodów. Już w tym roku Węgry mają szansę odebrać Polsce trzecie miejsce wśród największych producentów aut w Europie Środkowej. Zobacz więcej na temat: Węgry produkcja rolnictwo ekonomia
W niedzielę 115 mln widzów obejrzy w telewizji Super Bowl Nawet 115 mln widzów obejrzy w nocy z niedzieli na poniedziałek polskiego czasu telewizyjną relację z Super Bowl, czyli finału rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego NFL. Zobacz więcej na temat: futbol amerykański
Reklama dźwignią brzydoty? Centrum Warszawy nie wygląda jak Time Square, gdzie reklama wielkoformatowa dodaje kolorytu. - U nas budynki owija się "szmatami" - mówią eksperci w Czwórce. Zobacz więcej na temat: Czwórka Piotr Firan
Reklamy powinny zniknąć z polskich ulic? Polska tonie w reklamach. Co z poczuciem estetyki? Czy w naszym kraju każdy może powiesić reklamę, jeśli tylko zapłaci? Zobacz więcej na temat: architektura Czwórka Piotr Firan
Wizualny problem Polski 220 tys. euro kosztowało polskich podatników opłacenie brytyjskiego designera Wally’ego Olinsa. Był on kolejną osobą próbującą stworzyć graficzny symbol, z którym kojarzono by nasz kraj. Prace nad wykreowaniem tego jednego, charakterystycznego symbolu trwają już ponad 20 lat. Zobacz więcej na temat: grafika grafika komputerowa
Marilyn Monroe twarzą firmy kosmetycznej Choć nie żyje od ponad pół wieku, wciąż pozostaje ikoną i inspiracją dla kobiet z całego świata. Marilyn Monroe została właśnie twarzą kampanii reklamowej marki Max Factor. Zobacz więcej na temat: biznes Marilyn Monroe
TVP żyje z reklam Europejska Unia Nadawców przeanalizowała ramówki telewizyjnych programów w 20 krajach Europy. Okazuje się, że TVP jest jedynym w Europie publicznym nadawcą utrzymującym się przede wszystkim z reklam, informuje "Gazeta Wyborcza". Zobacz więcej na temat: TVP
Ten kot zarobił w 2 lata... 100 mln dolarów Grumpy Cat, bohater internetowych memów, zarobił w ciągu dwóch lat niemal 100 milionów dolarów. Zobacz więcej na temat: internet pieniądze zwierzęta
Jak młodzi promują Polskę Po raz ósmy nagrodzono najlepsze prace magisterskie, dotyczące promocji Polski w ramach konkursu „Teraz Polska Promocja”. Zobacz więcej na temat: POLSKA Teraz Polska
Czeska reklama obraża Polaków. Spot usunięty Operator komórkowy T-Mobile w Czechach ostatecznie usunął reklamę, w której w negatywny sposób prezentowano Polaków. Stało się to po proteście polskiej ambasady w Pradze. Zobacz więcej na temat: Czechy protest rasizm t-mobile
Czeska reklama urąga Polakom? Protest Kontrowersyjną reklamę przygotował koncern T-Mobile. Pokazuje Polaka jako handlarza i złodzieja telefonów komórkowych. Zobacz więcej na temat: Czechy protest rasizm
"Typopolo" - wizytówki lat 90. Font o nazwie "Golonka", stworzony na podstawie napisu sprzed 30 lat nad barem? To efekt badania projektantów nad designem, typowym dla lat 90. Zobacz więcej na temat: Czwórka Katarzyna Dydo KULTURA marketing
"TypoPolo", czyli reklama w latach 90. Rene Wawrzkiewicz wydał album "TypoPolo". To wspomnienie lat 90. w polskiej typografii reklamowej. Zobacz więcej na temat: Czwórka grafika Katarzyna Dydo
Reklama w sieci: "Natarczywa już nie działa" Pierwsze banery były siermiężne, potem stały się nachalne, dziś właściciele firm już wiedzą, że w sieci trzeba reklamować się inteligentnie. Zobacz więcej na temat: Czwórka internet Kuba Marcinowicz Mateusz Kulik technologie