Polskie Radio
Section05
gry komputerowe

Atak hakerski na CD Projekt. Kody źródłowe do Cyberpunka 2077 sprzedane w darknecie

Aukcja, na której można było kupić skradzione kody źródłowe m.in. Wiedźmina 3 i Cyberpunka 2077, została najprawdopodobniej zakończona. O fakcie poinformowała organizacja zajmująca się monitorowaniem ruchu w darknecie (KELA). Wcześniej podawano, że cena wywoławcza za kody wynosiła milion dolarów, zakup bez licytacji miał być siedmiokrotnie droższy. 
Zobacz więcej na temat:  cyberprzestępczość cyberbezpieczeństwo atak hakerski hakerzy internet cyberzagrożenia cyberatak POLSKA

W oczekiwaniu na premierę "Dying Light 2”:

17 lipca 2019 roku gościem mojej audycji "Strefa gamingu" był Kornel Jaskuła, starszy producent studia Techland odpowiedzialny za "Dying Light 2". W trakcie rozmowy podzielił się z nami aktualnymi informacjami dotyczącymi gry. Wszystko wskazywało na to, że premiera w 2020 roku jest niemal pewna. Niestety, po ogłoszeniu przesunięcia premiery "na czas bliżej nieokreślony" słuch o projekcie zaginął i kontynuacji jak nie było, tak nie ma.
Zobacz więcej na temat:  Czwórka Łukasz JeffreJ Chmiel

Cyberpunka 2077 dopadła choroba wieku dziecięcego. CD Projekt musi uporać się z błędami w grze

Gracze w końcu doczekali się premiery Cyberpunk 2077, jednak podobnie jak większość gier po premierze, także polska produkcja cierpi z powodu błędów. Nie najlepiej wygląda też optymalizacja gry. Na najwięcej problemów narzekają użytkownicy Xboksów One S – informują serwisy branżowe poświęcone grom komputerowym.
Zobacz więcej na temat:  komputery cyberbezpieczeństwo GOSPODARKA gpw handel

NASZ WYWIAD Gry komputerowe ze sztuczną inteligencją. Ekspert: prawie jak test psychologiczny

- Żeby zwiększyć przeżycie i satysfakcję z gry, stosuje się różne narzędzia, jak dynamiczne dostosowywanie trudności do poziomu gracza. Algorytmy uczące się w grze takiej jak "Cyberpunk 2077", mogą być używane do tego, by dostosowywać zawartość rozgrywki do sposobu gry użytkownika i tego, co go najbardziej motywuje - mówi portalowi PolskieRadio24.pl dr Piotr Sobolewski, specjalista z zakresu połączeń psychologii i sztucznej inteligencji w grach komputerowych z Politechniki Wrocławskiej. - Jest to prawie jak test psychologiczny - dodaje. 
Zobacz więcej na temat:  POLSKA technologie machine learning sztuczna inteligencja psychologia psychologia dziecięca gry wideo