Marketing, który nie drażni? Reklama natywna zdobywa internet Choć ten nowy trend dotyczy na razie zaledwie 3 proc. reklam w internecie, to reklama natywna rozwija się w błyskawicznym tempie. Specjaliści od promocji chcą w ten sposób przekonać do zakupu produktów klientów coraz bardziej niechętnych wobec tradycyjnych reklam. Zobacz więcej na temat: internet marketing reklama w internecie Trójka
Obraz kobiety w reklamie Kobiety występują w reklamach dwa razy częściej niż mężczyźni. Bywają uwodzicielskie i nierozsądne, cierpią na dolegliwości gastryczne i bóle głowy, piorą, gotują, karmią dzieci, ale też są wspaniałym tłem pod gładzie gipsowe czy pulpety, emblematem na samochodach lub miłym towarzystwem dla płynu chłodniczego. Zobacz więcej na temat:
A gdyby tak zacząć żyć jak ludzie z reklam...? Zapraszamy do wysłuchania felietonu Kasi Węsierskiej o życiu ludzi z reklam. Uwaga! Przed przeczytaniem i wysłuchaniem materiału zapoznaj się z treścią choć jednej reklamy, bądź skonsultuj z kimś, kto ogląda je codziennie, gdyż zażycie takiej dawki absurdu może wywołać pozytywny szok. Zobacz więcej na temat: Czwórka telewizja
Dusza, umysł i ciało. Muzyka grupy Me Myself and I W "Pop-południu" rozmawialiśmy z Magdą Pasierską, Michałem Majeranem i Karolem Giżewskim - członkami zespołu Me Myself And I przed jego koncertem w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego. Zobacz więcej na temat: Cannes I wojna światowa koncert MUZYKA opera Pop Warszawa zespół
Me Myself and I - koncert W "Pop-południu" porozmawiamy z Magdą Pasierską, Michałem Majeranem i Karolem Giżewskim - członkami grupy Me Myself And I, która w piątek 27 czerwca wystąpi w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego. Zobacz więcej na temat: Cannes I wojna światowa koncert MUZYKA opera Pop Warszawa zespół
Stop seksualizacji dzieci Konkursy piękności, udział w reklamie nie są już wyłącznie domeną dorosłych. Coraz częściej obserwujemy w nich dzieci, które chcą wyglądać i zachowywać się tak jak oni. Zobacz więcej na temat: dzieci młodzież seks
Bezpieczne leki tylko z apteki Reklamy przekonują pacjentów, że leki sprzedawane bez recepty są całkowicie bezpieczne. Dziś medykamenty możemy kupić w marketach, kioskach i na stacjach benzynowych. Zobacz więcej na temat: medycyna
Kościół żąda odszkodowania za bluźnierczą reklamę Archidiecezja w Rio de Janeiro domaga się siedmiu milionów euro od włoskiej telewizji publicznej RAI. Zobacz więcej na temat: Brazylia Kościół katolicki odszkodowanie przestępczość Rio de Janeiro Włochy
„Teraz Polska” stawia na eksport i innowacje 25 firm i 5 samorządów zostało laureatami XXIV edycji konkursu „Teraz Polska”. Niewątpliwą nowością jest nowa kategoria dla firm odznaczających się wysokim potencjałem eksportowym. Zobacz więcej na temat: firma promocja
Jak ustrzec dzieci przed porno-biznesem Golizny w polskich reklamach jest sporo. Występują w nich coraz młodsze osoby, a nierzadko dzieci. W "Seksosferze" zastanawiamy się, jak ustrzec najmłodszych przed wpływem erotycznych reklam. Zobacz więcej na temat: seks zdrowie dzieci
Najnowsze trendy w marketingu Po transformacji 1989 roku reklamy zaczęły opanowywać przestrzeń publiczną. Obecnie marketing rozwija się bardzo dynamicznie i daje coraz więcej możliwości. Zobacz więcej na temat: marketing sprzedaż
Jak Internet i telefonia mobilna zmienią reklamę i marketing - Pytanie, które spędza sen z powiek szefom marketingu na całym świecie brzmi – jak zarządzać czymś tak złożonym jakim jest Internet – mówi - Pytanie, które spędza sen z powiek szefom marketingu na całym świecie brzmi – jak zarządzać czymś tak złożonym jakim jest Internet – mówi - Stuart Pocock szef międzynarodowej firmy Roth Observatory, w rozmowie z Pawłem Sołtysem w audycji Bardzo ważny Projekt Programu 3 Polskiego Radia., w rozmowie z Pawłem Sołtysem w audycji Bardzo Ważny Projekt Programu 3 Polskiego Radia. Zobacz więcej na temat: marketing Trójka
Seks i przemoc zachętą do głosowania w wyborach? Po fali krytyki duński parlament przyznał się do błędu i wycofał wyborczy spot, w którym takimi środkami wyrazu, jak seks grupowy i przemoc, usiłowano nakłaniać młodych ludzi do głosowania w nadchodzących wyborach do Parlamentu Europejskiego. Zobacz więcej na temat: Dania kampania wybory do Parlamentu Europejskiego
"Ariel 88" wycofany ze względu na nazistowskie skojarzenia Koncern Procter&Gamble wycofał z rynku wprowadzony niedawno do sprzedaży proszek do prania "Ariel 88" ze względu na skojarzenia z hasłem wykorzystywanym przez neonazistów. W kręgach skrajnej prawicy liczba 88 jest synonimem pozdrowienia "Heil Hitler". Zobacz więcej na temat: Adolf Hitler handel Niemcy
Czy promowanie Polski wódką to dobra koncepcja? Wszystkim nam zależy, żeby Polska kojarzyła się jak najlepiej, przyciągała miliony turystów i była symbolem nowoczesnego, ważnego państwa na mapie Europy. Szkopuł w tym, że jeszcze nie do końca wiemy, w jaki sposób się promować, a niektóre pomysły są co najmniej kontrowersyjne. Zobacz więcej na temat: alkohol Czwórka marketing POLSKA promocja turystyka
Jak skutecznie promować Polskę? Ostatnio pojawił się pomysł, aby Polskę promować przez skojarzenia z wódką. Czy kontrowersyjna reklama, albo kampania społeczna to dobry sposób na kreowanie wizerunku kraju? Zapraszamy do dyskusji w piątkowe popołudnie. Zobacz więcej na temat: POLSKA Czwórka marketing
Kary dla Radia Maryja i Orange Sport 30 tys. zł kary dla nadawcy Radia Maryja za emisję ukrytej reklamy i 50 tys. zł kary dla nadawcy Orange Sport za emisję reklamy piwa w czasie chronionym nałożyła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Zobacz więcej na temat: KRRiT media Radio Maryja
Stoch, Kowalczyk, Bródka otrzymali od Kulczyka sztabki złota Wyjątkową niespodziankę sprawił złotym medalistom z Soczi Jan Kulczyk, sponsor reprezentacji olimpijskiej i szef Rady Patronów PKOl. Podczas Gali Olimpijskiej z udziałem prezydenta i premiera, wręczył im złote sztabki o wadze 525 gramów każda. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA marketing Soczi 2014