"Selfie" z Obamą. Biały Dom krytykuje Samsunga Biały Dom skrytykował firmę Samsung za wykorzystanie do promocji zdjęcia, zrobionego przez jednego z amerykańskich sportowców z prezydentem Barackiem Obamą. Prezydencka administracja podkreśla, że wizerunek Obamy nie może być wykorzystywany w reklamie. Zobacz więcej na temat: Ameryka Północna Barack Obama Biały Dom fotografia samsung USA
Polscy producenci narzędzi jednoczą siły W ramach platformy promocyjnej 4P (anglojęzyczna transkrypcja skrótu to „For Poland”), czyli Platformy Promocyjnej dla Polskich Producentów, rodzimi producenci z branży narzędziowej będą się wspólnie promować na światowych rynkach. Zobacz więcej na temat: firma GOSPODARKA promocja
"First Kiss" wideo, które podbija internet to reklama Dwadzieścia obcych sobie osób, pierwszy pocałunek i kamera to pomysł, który zrealizowała Tatia Pilieva. Wstyd, zakłopotanie i przyjemność te emocje poruszyły już 20 mln osób. Zobacz więcej na temat:
To już koniec nachalnego marketingu? - Każdy kto nie chce być aktywnym obiektem działań marketingowych ze strony firm i podmiotów biznesowych, może powiedzieć: nie, nie chcę i zapisać się na Listę Robinsonów - opowiada o liście Robinsonów Jacek Barankiewicz z SMB. Zobacz więcej na temat: Czwórka marketing telekomunikacja
Jesteś tłem czy bohaterem? To ma znaczenie dla ochrony wizerunku Zdjęcie pewnego marynarza zostało wykorzystane na billboardzie reklamującym nową linię tramwajową w Bydgoszczy. Dodajmy, że jego wizerunek został wykorzystany bez pytania zgodę. Czy marynarzowi przysługuje odszkodowanie? Zobacz więcej na temat: Janusz Weiss ochrona danych osobowych prawo zdjęcia
Spójrz na billboard. Może jest tam twoje zdjęcie? Zdjęcie twojej osoby znalazło się bez twojej zgody na billboardzie? Janusz Weiss sprawdzi, czy można wykorzystać bez zgody czyjś wizerunek i czy można dochodzić odszkodowania. Zobacz więcej na temat: fotografia Janusz Weiss
Ks. Jacek Stryczek: w ukraińskich szkołach Lenin był jak Jezus - Ukrainę poznałem jako kraj szaleństwa. Miejsce, w którym kłamstwo, manipulacja i przemoc są obecne na każdym kroku. Ale młode pokolenie Ukraińców ujrzało Zachód, przekonał się, że można żyć normalnie. Stąd bunt - uważa jeden z najbardziej charyzmatycznych polskich duchownych. Zobacz więcej na temat: chrześcijaństwo Kościół
Reklama szpeci miasta Reklamy w miejskiej przestrzeni publicznej budzą wiele emocji i dyskusji. Najczęściej złoszczą nas nielegalne plakaty na latarniach czy wiatach przystankowych i te wielkie, zasłaniające okna i całe fasady budynków. Sprawdziliśmy czy jest szansa, żeby je zwalczyć. Zobacz więcej na temat: Czwórka prawo
Dziecko - bezbronny konsument w sieci Najmłodsi to doskonały konsument, szczególnie w sieci – coraz częściej dysponuje własnymi funduszami z kieszonkowego i łatwo go oszukać. Zobacz więcej na temat: dzieci internet reklama w internecie
Idzie nowe! Co prawda zima w kalendarzu trzyma się mocno i kolejne województwa rozpoczęły ferie, ale my, zachęceni cieplejszymi dniami, zapragnęliśmy zmian i mamy dla Was nowe, porankowe oblicze! Zobacz więcej na temat: Czwórka hobby Justyna Dżbik
Soczi 2014: złoty deszcz dla Kowalczyk i jej sponsorów W sporcie zarabiają tylko najlepsi i największe marki, reszta, w tym organizatorzy cieszą się, jeśli nie tracą. - Stąd nie ma nic dziwnego, że na czapeczce naszej złotej medalistki Justyny Kowalczyk widać nazwę wielkiego sponsora – mówi portalowi gospodarka.polskieradio.pl Daniel Martyniuk, ekspert z firmy doradczej Deloitte. Zobacz więcej na temat: biznes reklama banku Soczi SPORT
MdM a developerzy Czy program "Mieszkanie dla młodych" pobudzi rynek i przyczyni się do wzrostu sprzedaży lokali? Zobacz więcej na temat: deweloper konkurencyjność
Super Bowl 2014: zobacz najlepsze reklamy Jedną z atrakcji Super Bowl są reklamy telewizyjne. W tym roku 30-sekundowy spot kosztował 4,5 miliona dolarów. Super Bowl oglądają nawet astronauci na Międzynarodowej stacji kosmicznej. Zobacz więcej na temat: SPORT
Wykorzystaj potencjał klientów Najbardziej kreatywnym etapem kampanii reklamowej jest tzw. burza mózgów, podczas której liczą się najlepsze pomysły. Co jednak, gdyby nad koncepcją działań pracowałoby nie kilka, a tysiące osób? Z tym właśnie wiąże się model crowdsourcingu, który został doceniony nie tylko przez małych przedsiębiorców, a także wielkie i światowe koncerny. Zobacz więcej na temat: burza mózgów crowdsourcing firma
Automatyzacja w reklamie Rośnie znaczenie rynku zautomatyzowanej reklamy osobistej. Jego wartość na całym świecie przekroczyła już 12 mld dolarów, a według szacunków do końca 2017 roku wzrośnie blisko trzykrotnie. Zobacz więcej na temat: cztery internet raport
Fiskus nie lubi polskiego cydru Cydr zdobywa sklepowe półki. Sprzedaż mogłaby rosnąć jeszcze szybciej, gdyby nie zakaz reklamy. Zobacz więcej na temat: podatki rolnictwo żywność
Spór o reklamy na budynkach: zasłaniają, ale zarabiają W Sejmie trwają prace nad projektem prezydenckiej ustawy dotyczącej reklam na ścianach budynków i bloków. Projekt chce ograniczyć ich wywieszanie, wspólnoty mieszkańców boją się, że to ograniczy ich i tak małe możliwości zarabiania. Zobacz więcej na temat:
Grzechy polskiej reklamy Reklama lubi kontrowersje. Czasami, aż za bardzo. Niestety jednak często przekraczają. Reklamy powinny być robione w poczuciu odpowiedzialności społecznej i zgodnie z dobrymi obyczajami. Zobacz więcej na temat: