Polskie Radio
Section05

reklama

Clotaire Rapaille, kod kulturowy i reklama

- Dobra reklama odpowiada na nasze pragnienia odwzorowujące zachowania kulturowe. Jest koniecznością w świecie, którego społeczeństwa opierają swoje funkcjonowanie na handlu. Reklama jest opowieścią o produkcie, który z określonych powodów dobrze się kojarzy i ma to związek z tym, jak konsument został wychowany - mówił w Dwójce Konstanty Przybora.
Zobacz więcej na temat:  książki marketing konsument KULTURA KSIĄŻKA Michał Nowak

W. Kołodziejski: Karta Ochrony Dzieci w Reklamie to samoregulacja rynku

- Tutaj rynek sam się porozumiał. Tak naprawdę chodzi o to, żeby rynek się ze sobą porozumiał, wypracował pewne zasady i później solidarnie je stosował - mówił o podpisanej w środę "Karcie Ochrony Dzieci w Reklamie" szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski. Nowy dokument jest samoregulacją, której przestrzegania pilnować będą nadawcy i reklamodawcy.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA społeczeństwo media KRRiT Dorota Piotrowska Polskie Radio 24