Warszawa bez reklam. Najwcześniej za dwa lata Szczyt NATO w Warszawie pokazał, jak wygląda centrum miasta bez reklam. Rotunda i wysoki budynek obok musiały zostać odsłonięte. Tymczasem w stolicy przygotowywane są przepisy, które zakażą zasłaniana budynków reklamami. Zobacz więcej na temat: ustawa Warszawa
RWE w Polsce zmienia się na innogy Spółki RWE w Polsce zmieniają nazwę na innogy. Ma ona symbolizować innowacyjność i nowe technologie na rynku energetycznym przyszłości. Nazwa będzie funkcjonować od 2 września, wtedy też pojawią się nowe produkty dla klientów - poinformował prezes RWE Polska Filip Thon. Zobacz więcej na temat: energetyka firma RWE
Ile można zarobić na piłce nożnej Dziś mecz Polska - Portugalia. Sport jednak to nie tylko emocje ale też duże pieniądze. Jeżeli nasza drużyna wygra, zarobi 2 i pół miliona euro. Zobacz więcej na temat: finanse Piłka nożna Kamil Piechowski
Internauci płacą częściej, ale nadal niewiele Z dostępu do płatnych treści w internecie korzysta co piąty spośród blisko 24 i pół miliona użytkowników internetu w Polsce - podaje "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: internet
Zawstydzające reklamy - warto z nimi walczyć? Przerywają oglądanie filmów, "atakują", gdy spacerujemy ulicami miast, a na dodatek… wpędzają nas w kompleksy? Reklamy - czy można i warto z nimi walczyć? Zobacz więcej na temat: Czwórka finanse Justyna Tylczyńska Piotr Firan reklama w internecie telewizja
Jak reklamy wpędzają nas w kompleksy? Czy reklamy rzeczywiście mogą wpędzić nas w kompleksy? Jak oddziałują na odbiorców? O tym porozmawiamy w "Się mówi". Zobacz więcej na temat: Czwórka psychologia SPORT zdrowie
Marketerzy w gąszczu danych Klienci zostawiają w internecie wiele informacji o swoim życiu, potrzebach, upodobaniach. Ta wiedza to potężne narzędzie w rękach sprawnych analityków - zwraca uwagę "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: marketing
Ciechanów porządkuje reklamy Jako pierwsi w Polsce radni z Ciechanowa przyjęli uchwałę porządkującą reklamy. Stało się to 28 kwietnia, jednak by wprowadzić w życie jej zapisy, urzędników czeka jeszcze sporo pracy - pisze "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat:
Czy uda się odblokować blokady reklam w Internecie? Branża marketingowa traci miliardy na blokowaniu reklam w sieci. W cenie są rozwiązania, które unieszkodliwiają wtyczki blokujące reklamy w przeglądarkach. Zobacz więcej na temat: internet
Polacy w czołówce blokujących reklamy internetowe Reklamy w przeglądarkach blokuje 7 mln Polaków i ok. 198 mln osób na całym świecie, w większości ludzie poniżej 35. roku życia. Zobacz więcej na temat: internet
Handel: czym grożą nieustanne promocje? Promocje lubimy wszyscy, bo przyjemnie jest mieć świadomość, że kupiliśmy coś okazyjnie, taniej. Zobacz więcej na temat: handel promocja marketing
W reklamie cyfrowej na znaczeniu zyskuje wideo Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Zobacz więcej na temat: reklama w internecie
Reklama: najwięcej wydaje się na promocję leków Na promocję leków przypada w Polsce najwięcej środków wydawanych na reklamę – informuje przewodniczący komisji ds. aptek szpitalnych Okręgowej Izby Aptekarskiej w Krakowie, Walenty Zajdel. Zobacz więcej na temat:
Neonem w okno. Koszmar mieszkańców trwa Do Janusza Weissa zadzwonił słuchacz, któremu przeszkadzają jaskrawe neony za oknami. - Reklamy sklepów świecą agresywnym, czerwonym i różowym światłem prosto w okna - tłumaczy. Zobacz więcej na temat: Janusz Weiss prawo
Za dużo reklam może zaszkodzić marce Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie 15-18 procent rocznie. Tyle, że nie zawsze reklama w sieci jest skuteczna. Zobacz więcej na temat: internet
Poranne Rozmaitości 05.03.2016 r. W audycji m.in.: Czas, wygoda, a także pragmatyzm - to najważniejsze wyznaczniki dobrej organizacji podróży służbowej. Zobacz więcej na temat: podróże ekonomia BHP
Jak Polski Dom Mediowy zmieni rynek reklam? Na rynku już wkrótce może się pojawić nowy podmiot, Polski Dom Mediowy. Wg nieoficjalnych zapowiedzi, miałby on skupiać państwowe budżety marketingowe i byłby największym zleceniodawcą reklam na krajowym rynku. Zobacz więcej na temat: firma
Super Bowl - święto pieniędzy, reklam, sportu W USA, tym kto wygra rozgrywkę interesuje się ponad 300 milionów ludzi. Super Bowl, czyli finał futbolu amerykańskiego ligi NFL, będzie rozegrany po raz 50. Zobacz więcej na temat: futbol amerykański media Stany Zjednoczone USA