Polskie Radio
Section05

media społecznościowe

Dyrektor Generalny EBU: powinniśmy chronić profesjonalne dziennikarstwo

Już wkrótce dziennikarze Polskiego Radia będą mogli brać udział w zajęciach prowadzonych przez ekspertów z Europejskiej Unii Nadawców (EBU). Dokumenty w tej sprawie podpisali w czwartek w Warszawie: Andrzej Rogoyski - Prezes Zarządu Polskiego Radia, Mariusz Staniszewski – Członek Zarządu Polskiego Radia oraz Noel Curran - Dyrektor Generalny EBU.
Zobacz więcej na temat:  EBU Europejska Unia Nadawców media fake news

Eksperci: wybory samorządowe wydarzeniem roku

- Biorąc pod uwagę zmianę sposobu konsumowania przez nas informacji, każde kolejne wybory są trochę nieporównywalne do poprzednich, jest większa dynamika, więcej mediów społecznościowych, co powoduje też większą liczbę wpadek polityków – mówił w Polskim Radiu 24 Andrzej Pomarański, politolog, ekspert ds. wizerunku politycznego. W audycji wydarzenia polityczne roku komentował także Zbigniew Lazar, ekspert ds. wizerunku i reputacji.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 wybory samorządowe wybory samorządowe 2018

Kampania wyborcza na ostatniej prostej

Wybory samorządowe to najbardziej masowa kampania wyborcza w Polsce. Startuje kilkadziesiąt tysięcy ludzi, przez co nietrudno znaleźć dobre, złe czy po prostu kosmiczne pomysły. W erze mediów społecznościowych ich poznanie przez wyborców daleko od okręgu, w którym startuje autor lub autorka jest niemal błyskawiczne. M.in. o roli nowoczesnych metod komunikacji w kampanii wyborczej mówili w Polskim Radiu 24 Zbigniew Lazar, ekspert ds. komunikacji i reputacji i Adam Buła, Polska The Times.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 wybory samorządowe 2018 wybory samorządowe Warszawa Rafał Trzaskowski Patryk Jaki