Jak zostać influencerem? Influencerem jest najczęściej osoba, która posiada bloga, vloga, konto na Youtubie, Snapchacie lub innym portalu społecznościowym, i może swoją opinią wpłynąć na grono co najmniej kilkuset osób. Zobacz więcej na temat: Czwórka media społecznościowe internet reklama
Jak będą wyglądać przejścia graniczne przyszłości? Unia Europejska pracuje nad nowym rozporządzeniem dotyczącym bezpieczeństwa w Strefie Schengen. Projekt Smart Borders ma umożliwić szybą weryfikację osób wjeżdżających i wyjeżdżających z terytorium Wspólnoty. Nad technicznymi aspektami projektu pracują Polacy z Wojskowej Akademii Technicznej. Zobacz więcej na temat: Trójka straż graniczna Strefa Schengen iphone iphone 4 iphone 5 Apple internet
Kryzys wizerunkowy nie zaszkodził? Wzrosła sprzedaż Tigera Według nowych danych Centrum Monitorowania Rynku marka napoju energetycznego Tiger zaczęła odzyskiwać utracone udziały w rynku. Po siedmiu tygodniach spadków, sprzedaż produktu wzrosła. Zobacz więcej na temat: marketing reklama POLSKA GOSPODARKA
Radni PiS zawiadamiają prokuraturę ws. reklamy Tigera Radni PiS składają zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa przez autora reklamy napoju energetycznego Tiger. Zobacz więcej na temat: Powstanie Warszawskie POLSKA
Tigergate: warszawscy radni piszą do prokuratury 1 sierpnia na instagramowym profilu napoju Tiger zamieszczono grafikę ze środkowym palcem z zawiniętą na nim czerwoną kokardą. Widoczny był także napis: „1 sierpnia dzień pamięci” oraz: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Warszawscy samorządowcy zapowiadają złożenie doniesienia do prokuratury w tej sprawie. Radni Jacek Ozdoba i Jakub Banaszek byli gośćmi Polskiego Radia 24. Zobacz więcej na temat: marketing Powstanie Warszawskie prokuratura
Bulwersująca reklama Tigera. "Buduje swoją markę po trupach" - Jestem zszokowany reklamą - napisał Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu w mediach społecznościowych. Jego firma wystosowała oficjalne przeprosiny za wzbudzającą wiele emocji reklamę napoju energetycznego Tiger. Poinformowano też, że Maspex przekazał na rzecz Powstańców 500 tys. zł. O kontrowersyjnej reklamie mówił w Polskim Radiu 24 radny PiS w Warszawie Jacek Ozdoba, Marcin Makowski z Do Rzeczy oraz Grzegorz Miller z agencji MillerMedia. Zobacz więcej na temat: Powstanie Warszawskie
Tiger zapłacił już pół miliona, czy to wystarczy? Kontrowersyjny post marki Tiger wywołał burzę w Internecie. Firma wpłaciła 0,5 mln zł na konto Światowego Związku Żołnierzy AK. – Reakcja była prawidłowa, ale to i tak może zaszkodzić firmie w dłuższym terminie – oceniają eksperci w rozmowie z Naczelną Redakcją Gospodarczą Polskiego Radia. Zobacz więcej na temat: Powstanie Warszawskie GOSPODARKA
Reduta Dobrego Imienia zapowiada pozew za reklamę Tigera Maciej Świrski założyciel Fundacji Reduta Dobrego Imienia zapowiedział podjęcie kroków prawnych przeciwko agencji J.Walter Thompson, która przygotowała kontrowersyjną reklamę napoju energetycznego Tiger. Wbrew wcześniejszym informacjom, druga agencja wymieniana w kontekście reklamy - agencja Brasil, nie miała z jej przygotowaniem nic wspólnego - dodaje Maciej Świrski. Zobacz więcej na temat: POLSKA Powstanie Warszawskie
Reklama Tigera to ustawka? Komentarze Producent napojów energetyzujących Tiger Energy Drink opublikował pierwszego sierpnia na oficjalnym profilu na Instagramie grafikę przedstawiającą wyciągnięty środkowy palec i podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie". Reklama zniknęła po kilku dniach, po wielu negatywnych komentarzach internautów. O wolności słowa w reklamie i dziennikarstwie rozmawiali w audycji Debata Poranka Jarosław Włodarczyk (Press Club Polska) i Mirosław Skowron (Super Express). Zobacz więcej na temat: reklama Powstanie Warszawskie media rocznica
Reklamy w sieci. Koncerny kontra zwykli użytkownicy W Polsce internauci blokują już ponad 42 proc. wyświetleń reklam internetowych. W tym rankingu jesteśmy światowym liderem, a - dla porównania - pod koniec listy plasują się kraje Ameryki Płd., w których ten odsetek wynosi średnio 2 proc. Zobacz więcej na temat: internet sieć Czwórka Mateusz Kulik finanse
Polacy światowymi liderami w blokowaniu reklam w Internecie Niemal co druga reklama w Polsce (42,24 proc.) została zablokowana przez internautów. Ten wynik plasuje internautów znad Wisły na pierwszym miejscu na świecie, mówi w Polskim Radiu 24 Maciej Sawa z Cloud Technologies. Zobacz więcej na temat: internet reklama Sylwia Zadrożna
Bloger na celowniku reklamodawcy Zamiast wydawania pieniędzy na reklamy telewizyjne, coraz więcej firm decyduje się na influence marketing w internecie. Co to takiego? Zobacz więcej na temat: internet Jan Niebudek reklama Trójka
Zawstydzające reklamy - warto z nimi walczyć? Przerywają oglądanie filmów, "atakują", gdy spacerujemy ulicami miast, a na dodatek… wpędzają nas w kompleksy? Reklamy - czy można i warto z nimi walczyć? Zobacz więcej na temat: Czwórka finanse Justyna Tylczyńska Piotr Firan reklama telewizja
W reklamie cyfrowej na znaczeniu zyskuje wideo Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Zobacz więcej na temat: reklama
Reklamodawcy inwestują dziś w influencerów Kim są wpływowi ludzie Internetu i dlaczego firmom, często bardzo znanym markom tak zależy, by mieć z nimi dobry kontakt? Na czym polegają dziś efektywne kampanie reklamowe, ile kosztują i dlaczego tak dynamicznie rozwija się na naszych oczach internetowy marketing? Zobacz więcej na temat: internet
Internauci i reklamy w sieci. Walka czy symbioza? Każdy użytkownik internetu ogląda boksy i filmy reklamowe. Jeśli są nam one dawkowane z umiarem, bez sprzeciwu akceptujemy ich obecność. Gorzej jest, gdy jako internauci czujemy się atakowani przez reklamodawców. Zobacz więcej na temat: Damian Kwiek internet NAUKA technologie Trójka
Chrome zaczął blokować reklamy we Flashu Przeglądarka internetowa Chrome od wtorku będzie blokować niektóre reklamy oparte na technologii Adobe Flash - poinformował Google. Ma to przyspieszyć ładowanie się stron, zwiększyć bezpieczeństwo i przedłużyć żywotność baterii w urządzeniach przenośnych. Zobacz więcej na temat: chrome google technologie
Nie podoba się reklama? Poskarż się! Każdy łatwo i bezpłatnie może poskarżyć się na nieuczciwą lub obraźliwą reklamę do Komisji Etyki Reklamy, która oceni zasadność skargi. Średnio w przypadku 30-40 procent skarg, Komisja nakazuje zaprzestanie nadawania lub modyfikację reklamy. Zobacz więcej na temat: reklama