Telewizyjne moto-reklamy na przestrzeni lat. Co się zmieniło? Wyścig o zdobycie klienta swojej marki trwa od początku motoryzacji. Wraz z rozwojem telewizji zmieniały się także metody zachęcania ludzi do kupna samochodów. Dziś o tym, jak moto-reklamy ewoluowały na przestrzeni ostatnich lat. Zobacz więcej na temat: kierowca kierowcy Radio kierowców motoryzacja samochody telewizja lata 90 lata 80 Polskie Radio Polskie Radio Kierowców samochód media media społecznościowe zakupy finanse
Rząd przyjął zmiany w ustawie o radiofonii i telewizji. Są one dostosowane do unijnych regulacji Rząd przyjął zmiany w ustawie o radiofonii i telewizji oraz w ustawie o kinematografii. Chodzi między innymi o wprowadzenie nowych regulacji dla dostawców platform udostępniających wideo oraz modyfikację przepisów dotyczących ochrony konsumentów, w tym szczególnie małoletnich. Zmiany dostosowują nasze prawo do unijnych regulacji. Zobacz więcej na temat: POLSKA nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji radio telewizja społeczeństwo ustawa
Park kulturowy. Narzędzie do walki z billboardami Nadmiar i bezładna lokalizacja nośników reklamowych potęgują liczbę bodźców i obniżają komfort życia w mieście. Zniechęcają też klientów, którzy gubią się w "reklamowym szumie informacyjnym". Zobacz więcej na temat: Czwórka STYL ŻYCIA miasto Kuba Marcinowicz Maciej Wójcik
PKN Orlen najcenniejszą polską marką. Wartą ponad 10 mld złotych PKN Orlen zajął pierwsze miejsce w rankingu "Rzeczpospolitej" na najcenniejszą polską markę. Jest ona wyceniana na blisko 10 mld zł, a jej wartość od poprzedniej edycji wzrosła dwukrotnie, na czym korzystają akcjonariusze i polska gospodarka - przekazał płocki koncern. Zobacz więcej na temat: PKN Orlen GOSPODARKA marka marka narodowa marketing
ARTYKUŁ SPONSOROWANY E-Kiosk skokowo poprawia wyniki. Trzyletni plan przynosi efekty O perspektywach e-Kiosk SA, lidera branży prasy cyfrowej w Polsce oraz rynku e-commerce rozmawiamy z Łukaszem Pielą, prezesem zarządu Spółki. Zobacz więcej na temat: prasa media e-commerce GOSPODARKA POLSKA
Korea Południowa: firma twierdziła, że jogurt zwalcza COVID-19. Policja przeszukała laboratoria Policja w Korei Południowej przeszukała w piątek biura i laboratorium dużej firmy produkującej nabiał, która twierdziła, że jej jogurty są skuteczne w zwalczaniu koronawirusa. Władze podejrzewają firmę o celowe stosowanie reklam wprowadzających w błąd. Zobacz więcej na temat: ŚWIAT Azja Wschodnia Korea Południowa policja COVID-19 jogurt pandemia społeczeństwo handel
Media społecznościowe - ukryty słup reklamowy? Co czwarty publikowany post na Instagramie ma charakter reklamowy - twierdzą eksperci. Użytkownicy często mogą sobie nie zdawać z tego sprawy, bo influencerzy, polecając produkty, nie mówią wprost, że jest to opłacona reklama. Zobacz więcej na temat: media społecznościowe Instagram Facebook Czwórka Kamil Jasieński Martyna Ogonek reklama w internecie
Kukiz: poprę podatek od reklam, jeżeli pieniądze będą szły dla ludzi związanych z kulturą - Media w ogromnej mierze żyją z dwóch płaszczyzn - kultura i sztuka oraz informacja. Skoro wszyscy ponoszą koszty tej pandemii, to powinni partycypować w kosztach tych, z których żyją - oświadczył Paweł Kukiz. Zobacz więcej na temat: POLSKA Paweł Kukiz media polityka Kukiz'15
"Kolejny etap podgryzania nas przez Aleksandrę Dulkiewicz". Marek Lewandowski o karze nałożonej na Solidarność - Gdańscy urzędnicy kłamią, od kary odwołamy się do sądu - mówił w Polskim Radiu 24 Marek Lewandowski, rzecznik prasowy Komisji Krajowej NSZZ "Solidarność". Zobacz więcej na temat: POLSKA Polskie Radio 24 Solidarność pieniądze Gdańsk Aleksandra Dulkiewicz społeczeństwo
Świetlna strona budynków - setki kilometrów neonowych rurek "Radio Telewizja", "Jaś i Małgosia", "Syrenka", "Bar kawowy", "Siatkarka" z placu Konstytucji to najbardziej znane warszawskie neony, które rozświetlały miasto w latach 50., 60. i 70. Dziś przeżywają swój renesans i wracają do łask. Zobacz więcej na temat: miasto Kasia Dydo STYL ŻYCIA
Joanna Lichocka: największe media nie do końca czują się lojalne wobec polskiego państwa - Składka od reklam nie obejmie małych i średnich firm medialnych, wydawnictw, telewizji i radia; te największe media nie do końca czują się lojalne wobec polskiego państwa - podkreśliła poseł PiS, wiceszefowa komisji kultury i środków przekazu Joanna Lichocka. Zobacz więcej na temat: media podatek Joanna Lichocka Prawo i Sprawiedliwość społeczeństwo POLSKA
Materiał TVN24 o luce VAT-owskiej. Buda: to obrona przed nałożeniem opłaty od reklam - Wprowadzenie tej opłaty rzeczywiście doprowadziłoby do sytuacji, w której cały rynek by ją uiszczał. Dzisiaj mamy z tym bowiem widoczny problem. Upatruję w działaniach i TVN i PO obronę przed tym poprzez pewnego rodzaju atak, ale jednak przy użyciu zafałszowanych danych - powiedział portalowi wPolityce.pl wiceminister funduszy i polityki regionalnej Waldemar Buda. Odniósł się w ten sposób do materiału TVN24 o luce VAT-owskiej Zobacz więcej na temat: Waldemar Buda podatek VAT vat TVN POLSKA media
"Ten projekt będzie jeszcze dopracowywany". Joanna Lichocka o podatku od reklam - Kwestią do dyskusji przy projekcie ustawy dot. podatku od reklam jest próg przychodów dla reklamy telewizyjnej i radiowej - oceniła poseł PiS Joanna Lichocka. - Próg zaproponowany jest na poziomie 1 mln zł rocznie, trzeba to przedyskutować, bo dotykałby także regionalne stacje tv i radiowe - dodała. Zobacz więcej na temat: media podatek Joanna Lichocka Prawo i Sprawiedliwość społeczeństwo POLSKA
"Jestem przekonany, że społeczeństwo to zaakceptuje". Kazimierz Smoliński o podatku od reklam - Jestem przekonany, że społeczeństwo zaakceptuje składkę od wielkich gigantów cyfrowych - mówił w Polskim Radiu 24 Kazimierz Smoliński z PiS. Gościem audycji był też Stefan Krajewski z PSL-Koalicji Polskiej. Zobacz więcej na temat: POLSKA Polskie Radio 24 podatek media rząd Mateusza Morawieckiego zjednoczona prawica opozycja
Rzecznik rządu: Ministerstwo Finansów przygotowuje nowy projekt ws. podatku od reklam - Nowy projekt będzie uwzględniał część uwag zgłoszonych do aktualnego projektu. Jestem przekonany, że Porozumienie poprze projekt po konstruktywnej dyskusji i poprawkach - powiedział we wtorek rzecznik rządu Piotr Müller. Zobacz więcej na temat: media Ministerstwo Finansów POLSKA podatki Piotr Müller Rząd RP pieniądze polityka
Premier o podatku od reklam: chcemy, by to był system progresywny - Podatek od reklam musi być sprawiedliwy, a więc musi być progresywny i skonstruowany w taki sposób, by ci, którzy najwięcej zarabiają na reklamie, zapłacili więcej - powiedział w poniedziałek premier Mateusz Morawiecki. Zobacz więcej na temat: POLSKA media ustawa Mateusz Morawiecki
Witold Waszczykowski: akcja "Media bez wyboru" jest zafałszowana - W projekcie chodzi o klasyczne rozliczenie podatków. Wszyscy, którzy zarabiają muszą dzielić się państwem - mówił na antenie Polskiego Radia 24 eurodeputowany PiS Witold Waszczykowski. W środę 10 lutego większość mediów prywatnych postanowiło zawiesić znacząco działalność na 24 godziny, żeby wyrazić swój protest wobec projektu podatku od przychodów reklamowych. Zobacz więcej na temat: media dziennikarze dziennikarstwo POLSKA
"Może złamać oligopol międzynarodowych molochów". Premier o podatku od reklam Mateusz Morawiecki w sobotnim wpisie na Facebooku zapewnił, że projekt ws. opodatkowania reklam "w żaden sposób nie ograniczy swobody wypowiedzi i nie uderzy w medialny pluralizm". Premier poinformował też, że zamierza zaprezentować w Brukseli "polską wizję regulacji dotyczących zarządzania przestrzenią cyfrową". Zobacz więcej na temat: POLSKA media dziennikarstwo Mateusz Morawiecki premier internet Unia Europejska prawo