Clotaire Rapaille, kod kulturowy i reklama - Dobra reklama odpowiada na nasze pragnienia odwzorowujące zachowania kulturowe. Jest koniecznością w świecie, którego społeczeństwa opierają swoje funkcjonowanie na handlu. Reklama jest opowieścią o produkcie, który z określonych powodów dobrze się kojarzy i ma to związek z tym, jak konsument został wychowany - mówił w Dwójce Konstanty Przybora. Zobacz więcej na temat: książki reklama konsument KULTURA KSIĄŻKA Michał Nowak
Coca-Cola ukarana za promocję homoseksualizmu Koncern Coca-Cola został ukarany grzywną przez urząd komitatu (województwa) peszteńskiego za plakaty pokazujące pary homoseksualne - poinformował we wtorek dziennik "Magyar Hirlap", powołując się na portal Index.hu. Zobacz więcej na temat: ŚWIAT Węgry cola LGBT homoseksualizm
Marketing w e-sporcie. "To operacja na żywym organizmie" - Marketing w e-sporcie jest jak żywy organizm. Tu nie ma złotego środka, wszystko zmienia się bardzo dynamicznie - mówiła Monika Płaczkowska. Zobacz więcej na temat: Czwórka Łukasz JeffreJ Chmiel gaming STYL ŻYCIA
Marketing w e-sporcie - jak to działa? W e-sporcie marketing stanowi jeden z najważniejszych elementów nie tylko dla organizacji, ale także dla zawodników. Zobacz więcej na temat: Czwórka gaming
Zarządzanie wartościami, czyli wyższy poziom konkurencji - Jeszcze niedawno mało kto wierzyl, że nie będziemy kupować jogurtu tylko zdrowy styl życia. Dlaczego tak się stało? Wyczerpał się konkurencja różnych marek na poziomie produktów. Były one do siebie zbyt podobne i trzeba było znaleźć coś, co by je odróżniało. Trzeba było wejść na wyższy poziom - mówiła w Dwójce Justyna Bakalarska, autorka książki "Marketing wartości". Zobacz więcej na temat: biznes korporacja KULTURA Michał Szułdrzyński
Coraz większa rola marketingu w firmie Czym jest współczesny marketing, jakie jest jego znaczenie firmie, mówił gość radiowej Trójki w audycji Bardzo ważny Projekt. Zobacz więcej na temat: Arkadiusz Ekiert firmy
Robert Kubica idealnym kandydatem na idola polskich kibiców? W "Magazynie sportowym" rozmowa na temat wartości marketingowej polskich sportowców. Co wpływa na pozytywne, bądź negatywne postrzeganie danego zawodnika? Gośćmi w studiu Polskiego Radia 24 byli Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research oraz Krzysztof Domaradzki z Magazynu Forbes. Zobacz więcej na temat: Polskie Radio 24
Jak marki walczą z podrabianiem swoich produktów? Okres przedświąteczny to przede wszystkim zakupy. W dyskontach, po bardzo okazyjnych cenach możemy kupić rzeczy, ktore są kojarzone z drogimi markami. To jest swojego rodzaju strategia marketingowa, przynosząca korzyści zarówno dla klienta, jak i dla firmy, chociaż ryzykowna dla "wyższej półki". Zobacz więcej na temat: społeczeństwo ceny zarządzanie ciekawostki STYL ŻYCIA Karolina Rożej Aleksandra Tycner pieniądze
Reklama na fejsie - to nie rekomendacja od przyjaciela - Reklam w internecie, w serwisach społecznościowych często nie odbieramy jako reklamy, nie traktujemy jej w kontekście manipulacji - mówi Katarzyna Sanak-Kosmowska z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zobacz więcej na temat: Czwórka Patryk Kuniszewicz reklama informacja
Polski rynek modowy jednym z większych w Centralnej Europie Prawie połowa Polaków kupuje coś z odzieży przynajmniej raz w miesiącu. Na ogół rzeczy praktyczne, bo pod tym względem nie jesteśmy rozrzutni i modą interesujemy się w sposób umiarkowany. Decydujące znaczenie ma fason i cena produktu. Zobacz więcej na temat: moda rynek
Billboardy to przeszłość. Jak promują się miasta, miasteczka i wsie? W wyścigu po turystę władze samorządowe coraz częściej stawiają na internetowych blogerów czy telewizyjne seriale. Zobacz więcej na temat: Karolina Rożej marketing terytorialny
Czy działalność Facebooka zagraża demokracji? – Facebook jest infrastrukturą społeczną dla co najmniej 2 miliardów ludzi na świecie, a zachowuje się tak, jakby nadal był małą aplikacją wymyśloną gdzieś w akademiku – ocenia Szymon Szymczyk, ekspert ds. komunikacji i rynku mediów społecznościowych. Zobacz więcej na temat: Trójka Dariusz Rosiak Facebook Adrian Bąk Słowacja Grzegorz Dobiecki Francja Nicolas Sarkozy
Mlekovita na markowym topie Mlekovita – największa grupa mleczarska, największy producent i eksporter nabiału w Europie Środkowo-Wschodniej – po raz kolejny została ogłoszona najcenniejszą marką sektora polskiej gospodarki, zajmując 1. miejsce w kategorii „Produkty żywnościowe”. Zobacz więcej na temat: mleko marka
Święta przez pryzmat kampanii marketingowych 72 proc. z nas deklaruje sprzeciw wobec komercjalizacji świąt. Z drugiej strony sami coraz częściej sprowadzamy je do wymiaru komercyjnego, zamiast duchowego. - Po prostu chcemy wierzyć w św. Mikołaja - mówił dr Karol Jachymek, kulturoznawca. Zobacz więcej na temat: Czwórka reklama mobilna święta Boże Narodzenie
Czy dziś, w Czarny Piątek, ruszymy na zakupy? Choć sklepy kuszą promocjami i wyprzedażami w ten weekend, połowa Polaków nie wie, co to jest tzw. Black Friday, Czarny Piątek - mówił dzisiaj w Podwójnym Espresso socjolog Łukasz Bielewicz z Instytutu GfK, który opublikował właśnie raport "Black Friday w polskich sklepach". Zobacz więcej na temat: zakupy finanse pieniądze sklepy Monika Tarka-Kilen Robert Kilen STYL ŻYCIA
Big Data to nie tylko marketing i reklamy. Co jeszcze? We Wrocławiu odbylo się w piątek Europejskie Forum Radiowe organizowane przez Polskie Radio. Tematem numer jeden była technologia Big Data i możliwości jej zastosowania w rozwoju mediów m.in. poprzez lepsze dopasowywania programów do preferencji i potrzep odbiorców oraz w promowaniu muzyki. Zobacz więcej na temat: big data internet reklama Karolina Mózgowiec
Maskotki za zakupy. Jak nie dać się zwariować? - Lubimy dostawać coś za darmo, dlatego ulegamy promocjom - mówił we wtorkowym "Podwójnym espresso" psycholog społeczny dr. Leszek Mellibruda. Jedna z najbardziej znanych ostatnio w Polsce promocji oferuje pluszowe maskotki w formie warzyw za zrobienie zakupów w sklepie. Zobacz więcej na temat: Monika Tarka-Kilen Robert Kilen promocja zakupy
Kryzys wizerunkowy nie zaszkodził? Wzrosła sprzedaż Tigera Według nowych danych Centrum Monitorowania Rynku marka napoju energetycznego Tiger zaczęła odzyskiwać utracone udziały w rynku. Po siedmiu tygodniach spadków, sprzedaż produktu wzrosła. Zobacz więcej na temat: reklama POLSKA GOSPODARKA reklama w internecie