Robert Kubica idealnym kandydatem na idola polskich kibiców? W "Magazynie sportowym" rozmowa na temat wartości marketingowej polskich sportowców. Co wpływa na pozytywne, bądź negatywne postrzeganie danego zawodnika? Gośćmi w studiu Polskiego Radia 24 byli Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research oraz Krzysztof Domaradzki z Magazynu Forbes. Zobacz więcej na temat: Polskie Radio 24
Jak marki walczą z podrabianiem swoich produktów? Okres przedświąteczny to przede wszystkim zakupy. W dyskontach, po bardzo okazyjnych cenach możemy kupić rzeczy, ktore są kojarzone z drogimi markami. To jest swojego rodzaju strategia marketingowa, przynosząca korzyści zarówno dla klienta, jak i dla firmy, chociaż ryzykowna dla "wyższej półki". Zobacz więcej na temat: społeczeństwo ceny zarządzanie ciekawostki STYL ŻYCIA Karolina Rożej Aleksandra Tycner pieniądze
Reklama na fejsie - to nie rekomendacja od przyjaciela - Reklam w internecie, w serwisach społecznościowych często nie odbieramy jako reklamy, nie traktujemy jej w kontekście manipulacji - mówi Katarzyna Sanak-Kosmowska z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zobacz więcej na temat: Czwórka Patryk Kuniszewicz reklama informacja
Polski rynek modowy jednym z większych w Centralnej Europie Prawie połowa Polaków kupuje coś z odzieży przynajmniej raz w miesiącu. Na ogół rzeczy praktyczne, bo pod tym względem nie jesteśmy rozrzutni i modą interesujemy się w sposób umiarkowany. Decydujące znaczenie ma fason i cena produktu. Zobacz więcej na temat: moda rynek
Billboardy to przeszłość. Jak promują się miasta, miasteczka i wsie? W wyścigu po turystę władze samorządowe coraz częściej stawiają na internetowych blogerów czy telewizyjne seriale. Zobacz więcej na temat: Karolina Rożej marketing terytorialny
Czy działalność Facebooka zagraża demokracji? – Facebook jest infrastrukturą społeczną dla co najmniej 2 miliardów ludzi na świecie, a zachowuje się tak, jakby nadal był małą aplikacją wymyśloną gdzieś w akademiku – ocenia Szymon Szymczyk, ekspert ds. komunikacji i rynku mediów społecznościowych. Zobacz więcej na temat: Trójka Dariusz Rosiak Facebook Adrian Bąk Słowacja Grzegorz Dobiecki Francja Nicolas Sarkozy
Mlekovita na markowym topie Mlekovita – największa grupa mleczarska, największy producent i eksporter nabiału w Europie Środkowo-Wschodniej – po raz kolejny została ogłoszona najcenniejszą marką sektora polskiej gospodarki, zajmując 1. miejsce w kategorii „Produkty żywnościowe”. Zobacz więcej na temat: mleko marka
Święta przez pryzmat kampanii marketingowych 72 proc. z nas deklaruje sprzeciw wobec komercjalizacji świąt. Z drugiej strony sami coraz częściej sprowadzamy je do wymiaru komercyjnego, zamiast duchowego. - Po prostu chcemy wierzyć w św. Mikołaja - mówił dr Karol Jachymek, kulturoznawca. Zobacz więcej na temat: Czwórka reklama mobilna święta Boże Narodzenie
Czy dziś, w Czarny Piątek, ruszymy na zakupy? Choć sklepy kuszą promocjami i wyprzedażami w ten weekend, połowa Polaków nie wie, co to jest tzw. Black Friday, Czarny Piątek - mówił dzisiaj w Podwójnym Espresso socjolog Łukasz Bielewicz z Instytutu GfK, który opublikował właśnie raport "Black Friday w polskich sklepach". Zobacz więcej na temat: zakupy finanse pieniądze sklepy Monika Tarka-Kilen Robert Kilen STYL ŻYCIA
Big Data to nie tylko marketing i reklamy. Co jeszcze? We Wrocławiu odbylo się w piątek Europejskie Forum Radiowe organizowane przez Polskie Radio. Tematem numer jeden była technologia Big Data i możliwości jej zastosowania w rozwoju mediów m.in. poprzez lepsze dopasowywania programów do preferencji i potrzep odbiorców oraz w promowaniu muzyki. Zobacz więcej na temat: big data internet reklama Karolina Mózgowiec
Maskotki za zakupy. Jak nie dać się zwariować? - Lubimy dostawać coś za darmo, dlatego ulegamy promocjom - mówił we wtorkowym "Podwójnym espresso" psycholog społeczny dr. Leszek Mellibruda. Jedna z najbardziej znanych ostatnio w Polsce promocji oferuje pluszowe maskotki w formie warzyw za zrobienie zakupów w sklepie. Zobacz więcej na temat: Monika Tarka-Kilen Robert Kilen promocja zakupy
Kryzys wizerunkowy nie zaszkodził? Wzrosła sprzedaż Tigera Według nowych danych Centrum Monitorowania Rynku marka napoju energetycznego Tiger zaczęła odzyskiwać utracone udziały w rynku. Po siedmiu tygodniach spadków, sprzedaż produktu wzrosła. Zobacz więcej na temat: reklama POLSKA GOSPODARKA reklama w internecie
Tigergate: warszawscy radni piszą do prokuratury 1 sierpnia na instagramowym profilu napoju Tiger zamieszczono grafikę ze środkowym palcem z zawiniętą na nim czerwoną kokardą. Widoczny był także napis: „1 sierpnia dzień pamięci” oraz: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Warszawscy samorządowcy zapowiadają złożenie doniesienia do prokuratury w tej sprawie. Radni Jacek Ozdoba i Jakub Banaszek byli gośćmi Polskiego Radia 24. Zobacz więcej na temat: Powstanie Warszawskie reklama w internecie prokuratura
Ile kosztuje wprowadzenie nowego produktu na rynek? Firma chcąca wprowadzić nowy produkt na rynek ma do przejścia długą, nieraz wyboistą drogę. Proces ten wiąże się bowiem i z dużym ryzykiem, i z wysokimi kosztami. Zobacz więcej na temat: produkcja reklama Elżbieta Mamos
Czy odkryjemy Ziemię 2.0? Czy planety mogą istnieć bez sąsiedztwa gwiazdy? Czym jest astroturf marketing? I czy sztuczna inteligencja może wpłynąć na turystykę? Na te pytania odpowiada Kuba Witkowski. Zobacz więcej na temat: Kuba Witkowski Trójka technologie technologia biznes NAUKA robotyka internet astronomia
Promocja w sieci. Chwyci czy nie chwyci? Będzie przebojem czy nie? To dylemat każdego marketingowca, który tworzy treści na potrzeby internetu. Zobacz więcej na temat: Trójka Robert Kantereit internet technologie it technologie FILM Politechnika Warszawska
Chude nie jest ani piękne, ani zdrowe Manekiny w sklepach lansują nierealne wzorce piękna. Gdyby taki manekin był prawdziwą kobietą, miałby poważną niedowagę i problemy zdrowotne. Zobacz więcej na temat: STYL ŻYCIA zdrowie i dieta zdrowie dieta anoreksja badania kobieta stereotypy
Polskie miasta wydają mniej na promocję W ubiegłym roku polskie samorządy wydały 666,6 mln złotych na promocję. To o 10 mln mniej niż rok wcześniej, w 2015 roku. Dlaczego miasta przeznaczają na ten cel mniej pieniędzy? O tym w rozmowie z Robertem Stępowskim z portalu MarketingMiejsca.com.pl. Zobacz więcej na temat: promocja samorząd turystyka inwestycje