NASZ WYWIAD Apostazja, Kościół, hipokryzja i marketing. Dawid Podsiadło i moda na komercyjne wykorzystanie spraw wiary Dawid Podsiadło zapowiedział apostazję, wyjaśniając, że już nawet rozpoczął do niej przygotowania i uzyskał zaświadczenie o chrzcie. Deklaracja zbiega się - nieprzypadkowo - z czasem premiery i promocji nowego albumu twórcy. - Taka deklaracja jest związana z działaniem marketingowym - mówi dr Monika Przybysz, profesor UKSW, wykładowca public relations, teolog i medioznawca. Zobacz więcej na temat: POLSKA Kościół Kościół katolicki chrześcijaństwo aktualności katolickie KULTURA MUZYKA Dawid Podsiadło wiara media pieniądze koncert społeczeństwo
Timecode Akcja Animacja. Konkurs nie tylko dla grafików Trwa nabór do konkursu Timecode Akcja Animacja. Organizatorzy poszukują motion designerów, animatorów i wszystkich tych, którzy obrazami potrafią opowiadać historie. Zobacz więcej na temat: Czwórka Kamil Jasieński marka
Postrach sprzedawców, sprzymierzeniec klientów - praca tajemniczego klienta Nie od dziś wiadomo, jak ważne jest pierwsze wrażenie. Zalicza się do niego także pierwszy kontakt sprzedawcy z klientem. Jednym ze sposobów na polepszenie tej relacji, chętnie wybieranym przez firmy, może być korzystanie z usług tajemniczego klienta. Na czym polega jego praca i jakie może przynieść korzyści? Zobacz więcej na temat: Trójka zakupy jakość produktu Piotr Firan Stanisław Perzyna
Retoryka i perswazja. Sztuka dobrego mówienia Starożytni nauczyciele, mówcy i filozofowie spisali zasady retoryki, która obecnie dostarcza wiedzy stosowanej między innymi w reklamie i marketingu. Obecność tej dziedziny nauki we współczesnej rzeczywistości rynkowej to zjawisko społecznie powszechne, służące komunikacji. W jaki sposób korzystamy ze spuścizny antycznej Platona czy Arystotelesa? Zobacz więcej na temat: Katarzyna Jankowska Katarzyna Jankowska – PODCAST starożytność filozofia reklama starożytna Grecja średniowiecze
"Niektóre firmy stosują zwinne chwyty marketingowe". Prezes UOKiK o prawach konsumenta - W niektórych promocjach możemy znaleźć zdecydowanie więcej marketingu aniżeli realnych korzyści konsumentów - przestrzegał w Programie 1 Polskiego Radia Tomasz Chróstny, prezes UOKiK. Zobacz więcej na temat: ceny POLSKA GOSPODARKA UOKiK społeczeństwo zakupy sklepy sklep Małgorzata Raczyńska-Weinsberg
ASMR. Jak dźwięk chrupania pobudza nasz apetyt? Chrupanie, mlaskanie, szum morza, padający deszcz – w jaki sposób działają na nas te dźwięki, jakie skojarzenia i reakcje wywołują? Czym są dźwięki ASMR? Zobacz więcej na temat: Trójka Piotr Firan dźwięki jedzenie natura reklama
Polscy klienci i rosyjski produkt. Spory wybór innych marek - Nie ma rosyjskich produktów, których byśmy nie mogli zastąpić m.in. produktem polskim. Cena będzie podobna i żaden konsument nie musi się martwić konsekwencjami ekonomicznymi dla siebie z powodu sankcji nałożonych na Rosję - mówi na antenie Programu 1 Polskiego Radia Edyta Wojtyla, ekonomista z Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Zobacz więcej na temat: Ukraina wojna na Ukrainie uchodźcy konsument produkcja Rosja sankcje społeczeństwo infografika
Igrzyska olimpijskie Pekin 2022. "Wielki ból głowy dla sponsorów" Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022 powodują ogromny ból głowy dla 13 oficjalnych partnerów korporacyjnych igrzysk - wynika z opracowania BBC. Jak pisze agencja, utknęli oni w środku sporu dyplomatycznego między USA a Chinami, i wielu decyduje się na milczenie w sprawie praw człowieka. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA reklama Pekin 2022 finanse
Zarobić na ekologii. Czym jest greenwashing? W ostatnich latach rośnie zainteresowanie ekologią. Dla przedsiębiorstw i specjalistów od marketingu to jednak doskonała okazja do łatwego zarobku. Udawanie ekologiczności dla doraźnych, materialnych zysków nosi nazwę "greenwashingu". Zobacz więcej na temat: Roman Czejarek ekologia UOKiK oszustwa handel
Eyetracking. Na czym skupia się wzrok internautów? Śledzenie drogi wzroku, czyli eyetracking to metoda wykorzystywana w neuromarketingu. Dzięki niej specjaliści mogą sprawdzać, na których elementach stron internetowych skupia się uwaga użytkowników. Zagadnienie jest przydatne w procesie tworzenia witryn internetowych. Analizy ułatwiają ich opracowywanie tak, by najważniejsze elementy nie umknęły uwadze odwiedzających. Zobacz więcej na temat: Trójka STYL ŻYCIA Mateusz Drozda strona internetowa badania rynku
PKN Orlen najcenniejszą polską marką. Wartą ponad 10 mld złotych PKN Orlen zajął pierwsze miejsce w rankingu "Rzeczpospolitej" na najcenniejszą polską markę. Jest ona wyceniana na blisko 10 mld zł, a jej wartość od poprzedniej edycji wzrosła dwukrotnie, na czym korzystają akcjonariusze i polska gospodarka - przekazał płocki koncern. Zobacz więcej na temat: PKN Orlen GOSPODARKA marka marka narodowa reklama
Polski Instytut Ekonomiczny: firmy powinny inwestować w działania wspierające sprzedaż Wraz z poprawą sytuacji finansowej w wyniku opanowania pandemii firmy powinny zwiększyć wydatki na działalność wspierającą sprzedaż - ocenia Polski Instytut Ekonomiczny. Według ekspertów istotne jest m.in. wprowadzanie do oferty nowych produktów lub usług. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA firma przedsiębiorstwo konsument inwestycje sprzedaż
Co tak naprawdę krzyczy w obrazie Edvarda Muncha? Skąd tak naprawdę wydobywa się "Krzyk" na słynnym obrazie Edvarda Muncha i co miał wspólnego z naszym kontrowersyjnym rodakiem, Stanisławem Przybyszewskim? Na te pytania odpowiedziała w "Leniwym przedpołudniu" Joanna Łenyk-Barszcz, która wraz ze swoim mężem - Przemysławem Barszczem - napisała książkę ''Wielkie sekrety arcydzieł sztuki''. Zobacz więcej na temat: Anna Popek Trójka KULTURA dzieła sztuki Vincent van Gogh Alicja Węgorzewska e-commerce TEATR koncerty jedzenie pandemia opera
Ceny bez grosza – aby kupować więcej Dlaczego tak wiele cen w sklepach ma końcówkę 99 groszy? To po prostu działa na klientów! I nie zanosi się na to, abyśmy doczekali zaokrąglenia cen do pełnych kwot. Zobacz więcej na temat: Łukasz Ciechański Monika Suszek pieniądze Trójka
„Czarny marketing” – reportaż Antoniego Rokickiego Tabletki gwarantujące szybką utratę zbędnych kilogramów, innowacyjne plastry na problemy ze słuchem czy rewolucyjny preparat na ból stawów – to tylko niektóre z produktów promowanych w nieuczciwych reklamach. Zobacz więcej na temat: reklama senior suplementy diety media społecznościowe Antoni Rokicki
"Od czterech lat nazywano go twitterowym prezydentem". Ekspert o strategii komunikacyjnej Trumpa - On, zamiast kanałów oficjalnych Białego Domu, używał Twittera do ogłaszania swoich postanowień, swoich rozporządzeń - powiedział w Polskim Radiu 24 Michał Raszka, ekspert ds. marketingu politycznego USA, komentując strategię komunikacji byłego prezydenta USA Donalda Trumpa. Zobacz więcej na temat: Stany Zjednoczone USA Ameryka Północna Polskie Radio 24 ŚWIAT Donald Trump
„W pułapce reklamy” – reportaż Antoniego Rokickiego Na co należy uważać, czytając ulubioną gazetę lub przeglądając internet...? Zobacz więcej na temat: reklama reklama w internecie suplementy diety senior Antoni Rokicki
Reklamy dopasowane do widza przyszłością telewizji? Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pracuje nad projektem, który zakłada, że od 2021 roku telewidzowie będą mogli oglądać bloki reklamowe dopasowane do swoich preferencji. W ten sposób na pewno zyskają i reklamodawcy i nadawcy. Czy skorzystają na tym także sami odbiorcy reklam? Zobacz więcej na temat: Trójka reklama telewizja marketing spersonalizowany STYL ŻYCIA