100 tys. gości w polskim pawilonie Expo 2015 Polski pawilon na EXPO 2015 w Mediolanie odwiedziło już ponad 100 tysięcy gości. Wystawa Światowa została otwarta 1 maja. Jej hasło to "Wyżywienie planety, energia dla życia". Zobacz więcej na temat: reklama wystawa POLSKA GOSPODARKA
Jak zachęcić klienta? Pomogą nowoczesne technologie - Wszyscy jesteśmy w stanie zaobserwować zmiany, jakie odbywają się w obszarze komunikacji marketingowej. Zjawisko jest dwutorowe - mówi Marcin Stawowczyk prezes zarządu Grow Poland. Zobacz więcej na temat: ekonomia marketing cyfrowy rynek sprzedaż
Pracodawco - ufaj pracownikom! W Polsce tylko 8 proc. osób odczuwa spełnienie w pracy. Szefowie są autorytarni, wymagają bezwzględnego posłuszeństwa i nie cenią samodzielności. Zobacz więcej na temat: Czwórka Iwona Wyciechowska książki praca pracodawcy zarzadzanie firmą
Content marketing - walka na treści Bill Gates powiedział, że content jest królem. Nic więc dziwnego, że content marketing staje najważniejszym narzędziem w walce o klienta. Zobacz więcej na temat: Aleksandra Jasińska Czwórka handel internet Kamil Jasieński
Chińskie marki warte miliardy dolarów Chińskie marki, może poza takimi, jak Lenovo czy Huawei – obie z branży nowych technologii – są w Polsce raczej mało znane. Okazuje się, że nie tylko u nas, ale również w tzw. szerokim świecie. Zobacz więcej na temat: Chiny firma marka narodowa
Idą wybory. "Warto uczyć się od Francuzów" - We Francji pół roku przed głosowaniem reklama wyborcza jest zakazana. Każdy ma tyle samo czasu antenowego i takie same szanse - mówił Eryk Mistewicz, specjalista od marketingu politycznego. Zobacz więcej na temat: KULTURA
Czy kulturze potrzebny jest marketing? Naszym gościem w piątek będzie Eryk Mistewicz, konsultant strategii marketingowych w mediach, polityce i biznesie. Zobacz więcej na temat: KULTURA
Polskie firmy zaczynają dostrzegać YouTube Spośród 500 największych polskich przedsiębiorstw 38 proc. (190) ma własny kanał w serwisie YouTube. Firmy zaczynają dostrzegać potencjał tego typu kanałów, dlatego też te zajmujące się postprodukcją coraz częściej skupiają się na dostarczaniu kontentu na potrzeby tego typu portali internetowych i społecznościowych. Zobacz więcej na temat: firma
Moda wkracza do... marketów Supermarkety i dyskonty nie kojarzyły się dotąd z miejscami, w których można nabyć oryginalną, nieszablonową odzież. Ostatnio jednak sporo się zmieniło. Zobacz więcej na temat: Czwórka Karina Terzoni Katarzyna Dydo moda
E-commerce "zabije" zwykłe sklepy? Sklepy internetowe podbijają kolejne segmenty rynku sprzedaży. Czy punkty stacjonarne już niedługo odejdą do lamusa? Zobacz więcej na temat: Czwórka handel handel internetowy Joachim Ciecierski sprzedaż
Nowa ideologia - ekonomia wdzięczności Ekonomia wdzięczności to ideologia pochodząca ze Stanów Zjednoczonych i promowana obecnie także w Polsce. Czy przyczyni się do zmiany obyczajów? Zobacz więcej na temat: ekonomia Piotr Firan psychologia
Zmysłowe zakupy to przyszłość? Odpowiedni dobór zapachów, muzyki i wystroju to tylko część zabiegów, by klient czuł się dobrze w sklepie. Nadchodzi czas zakupów, które jednocześnie są relaksem. Zobacz więcej na temat: Czwórka Piotr Firan psychologia
Marka "Polska" jest warta 602 mld dolarów 20. miejsce zajęła marka "Polska" w rankingu BrandFinance Nation Brand. W ciągu roku jej wartość wzrosła o 105 mld dolarów do 602 mld dolarów, czyli o 21 proc. - informuje "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: POLSKA
Geomarketing – nowa wędka na klienta Handlowcy aby zwiększyć obroty starają się wykorzystywać nowe technologie i sposoby docierania do klientów, takie jak geomarketing. Zobacz więcej na temat: aplikacje mobilne handel marketing terytorialny
"Typopolo" - wizytówki lat 90. Font o nazwie "Golonka", stworzony na podstawie napisu sprzed 30 lat nad barem? To efekt badania projektantów nad designem, typowym dla lat 90. Zobacz więcej na temat: Czwórka Katarzyna Dydo KULTURA reklama
Microsoft wycofuje markę Nokia z rynku Microsoft, który wykupił Nokię w ubiegłym roku, rezygnuje z tej marki i postanowił wycofać jej nazwę ze wszystkich smartfonów. Ma ją zastąpić nazwa Lumia. Zobacz więcej na temat: firma nokia telefony komórkowe
SEX* sells! Jak zadowolić Twoich klientów? Wiedza na temat korzyści wynikających z kreowania dobrego doświadczenia zakupowego jest nadal zbyt mała wśród polskich firm, przez co niestety, mocno ograniczają swój potencjał sprzedażowy. Zobacz więcej na temat: zakupy
Nowe logo dla Polski. Jak reklamować nasz kraj? Trwa głosowanie na nowe logo dla Polski. Wybierać można spośród trzech projektów, z których każdy przedstawia inną wersję... sprężyny. O tym, w jaki sposób należałoby reklamować nasz kraj na arenie międzynarodowej, porozmawiamy w czwartkowe popołudnie w audycji "Się mówi". Zobacz więcej na temat: Czwórka Piotr Firan POLSKA