Marketerzy w gąszczu danych Klienci zostawiają w internecie wiele informacji o swoim życiu, potrzebach, upodobaniach. Ta wiedza to potężne narzędzie w rękach sprawnych analityków - zwraca uwagę "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: reklama
Czerwony i żółty - kolory, które sprzedają Jak przekonuje gość Jedynki, hipermarkety przyzwyczaiły nas do specyficznego postrzegania kolorów. - Pisałem czerwonymi literami na żółtym tle "brak promocji", a ludzie przychodzili i pytali: "a na co będzie ta promocja?" - opowiada o swoim eksperymencie psycholog koloru. Zobacz więcej na temat: kolor kulinaria promocja psychologia Roman Czejarek
Handel: czym grożą nieustanne promocje? Promocje lubimy wszyscy, bo przyjemnie jest mieć świadomość, że kupiliśmy coś okazyjnie, taniej. Zobacz więcej na temat: handel promocja reklama
Fabergé. Historia carskich jajek z niespodzianką – Pierwsze ze słynnych jajek miało być po prostu pudełkiem, w którym car kazał ukryć właściwy prezent dla jego żony – mówił historyk sztuki dr Adam Szymański. Zobacz więcej na temat: historia Europy jajko KULTURA Rosja SZTUKA Wielkanoc
Czy istnieje podatek od kobiecości? W audycji sprawdzimy, czy produkty i usługi dla kobiet są droższe niż dla mężczyzn, choć wiele z nich niczym się nie różni. Zobacz więcej na temat: kobieta marketing spersonalizowany zakupy
Marketing żywności Marketing żywnościowy jest jak miłość bez wzajemności: dziecko ma pokochać konkretną markę, a rodzic chcieć wydać na nią pieniądze. Producent… ucieszy się z pewnością z udanej manipulacji. Zobacz więcej na temat: dziecko Strefa Rodzica święta żywność
Czy da się lubić przedświąteczne reklamy? Przed świętami wiele marek produkuje specjalne kampanie reklamowe. Kto je zapoczątkował i czy w Polsce mamy przykłady naprawdę udanych reklamowych przedsięwzięć? Zobacz więcej na temat: Boże Narodzenie Jan Niebudek reklama święta Trójka
Reklama - głupia, głupsza, najgłupsza Niektórzy twórcy reklam z premedytacją balansują na granicy dobrego smaku, kontrowersji, łamania tabu. Zwykle jednak im się to opłaca, bo wywołują poruszenie, tzw. szum, "mówi się o nich". Zobacz więcej na temat: Karolina Rożej reklama Roman Czejarek
Jak walczyć z natrętną reklamą? Ile razy telefonują nieznane osoby, proponując różne produkty i usługi? Czy jesteśmy bezbronni wobec marketingowych trików? Zobacz więcej na temat: reklama
Jak geomarketing może wpłynąć na rozwój biznesu? W Warszawie w środę odbywa się II edycja konferencji Geomarketing Forum. W jej trakcie uczestnicy dyskutują m.in. o tym, jak korzystanie z informacji geoprzestrzennych wpływa na rozwój biznesu i jak umiejętnie planować kampanie reklamowe i zarządzać działami sprzedaży, a także jak optymalizować przychody nowych firm. Zobacz więcej na temat: reklama firma firmy
Poranne Rozmaitości 13.10.2015 r. W audycji m.in.: Od początku 2015 roku obowiązuje nowe prawo, które znacznie złagodziło warunki ogłoszenia upadłości konsumenckiej. Jaki miało to wpływ na postępowanie przedsiębiorców. Zobacz więcej na temat: anr upadłość konsumencka
Senselier - ekspert do spraw zapachów Gościem audycji będzie Marta Siembab, która jako jedyna w Polsce wykonuje zawód senseliera - niezależnego eksperta oceniającego zapachy. Zobacz więcej na temat: chemia ciekawostki Czwórka NAUKA Poznań zmysły
Czy SMS-y ułatwiają prowadzenie biznesu? Z tegorocznego badania „Komunikacja SMS w Polsce” wynika, że w ponad dwóch trzecich badanych firm kampanie SMS są już traktowane jako narzędzie uzupełniające standardowe działania marketingowe. Zobacz więcej na temat: sms
Google ma nowe logo Google przedstawił we wtorek swoje nowe logo. Zmiana w logotypie - szósta i jak dotąd najbardziej widoczna w blisko 17-letniej historii koncernu z Mountain View - została wprowadzona z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych. Zobacz więcej na temat: firma google
Rekordowe wydatki na reklamę sieci handlowych Początek sezonu turystycznego i grillowego skłonił sieci handlowe do zwiększenia wydatków na reklamę. W II kwartale przeznaczyły one na promocję 308 mln zł, czyli aż o 36 mln zł więcej niż rok temu i o 24 mln więcej niż w I kwartale. Najbardziej aktywna był Lidl, zaś Biedronka o blisko połowę ograniczyła wydatki. Na emisji spotów najwięcej zarobiła telewizja. Radio jednak niewiele jej ustępowało. Zobacz więcej na temat: reklama
Przedsiębiorcy zaczynają korzystać ze Snapchata Snapchat zyskał już w Polsce ponad milion użytkowników. Do najpopularniejszych należą gwiazdy, ale z możliwości serwisu zaczynają także korzystać przedsiębiorcy. Mimo dużej liczby użytkowników Snapchat nie ma jednak dobrej opinii, większość internautów uważa go za kolejny pretekst do internetowego ekshibicjonizmu. Zobacz więcej na temat:
Analiza marketingowa strony za darmo Polacy z zespołu Blink.pl opracowali pierwsze na świecie narzędzie do audytu stron www pod kątem marketingowym. Analizator sprawdza, czy zamieszczone treści są atrakcyjne dla odbiorcy - powiedział PAP pomysłodawca projektu Artur Pajkert. Zobacz więcej na temat:
Uwaga: telemarketing może być karalny Niedozwolony telemarketing jest kolejnym przykładem na to, że Polacy nie znają, albo nie rozumieją prawa i dotyczy to tak telemarketerów, jak i ich klientów, czyli nas samych. Zobacz więcej na temat: prawo telemarketing