Totalizator Sportowy uruchamia program stypendialny dla studentów. Środki będą pochodzić ze zdrapek Totalizator Sportowy uruchamia "Jubileuszowy program stypendialny 65 na 65", skierowany do zdolnych studentów realizujących się w obszarze nowych technologii. Nabór do programu rusza 25 marca 2021 roku. Środki zasilające fundusz stypendialny, który wynosi blisko 1,2 mln zł, będą pozyskiwane ze sprzedaży zdrapki JUBILOTKA, wydanej z okazji 65-lecia działalności spółki. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA totalizator sportowy studenci technologie cyfryzacja
ANALIZA Fitness w pandemii. Branża sportowa przechodzi cyfrową rewolucję Kluby fitness i siłownie musiały ponownie zamknąć działalność ze względu na pandemię. Wiele osób trenuje w domu, aby zmniejszyć ryzyko przeniesienia wirusa. Sieci klubów fitness stają się coraz bardziej kreatywne w sposobie komunikowania się i zatrzymywania swoich członków. Kontakt z klientami przeniósł się do strefy wirtualnej. Na szczęście Internet, media społecznościowe i platformy cyfrowe ułatwiają podtrzymanie kontaktu z ćwiczącymi. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA finanse portale społecznościowe fitness
ANALIZA Branża eSportowa rośnie w siłę. Biznes i dobra zabawa w jednym Technologiczne zmiany ostatnich lat, szybkie komputery i powszechny dostęp do internetu zmieniają świat rozrywki. Branża eSportowa od lat odnotowuje ogromny wzrost, zarówno pod względem oglądalności, jak i przychodów. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA finanse portale społecznościowe gry wideo
"Polskigamedev.pl". Magazyn o stanie polskiej branży gier komputerowych Papierowe wydanie serwisu poświęconego polskiej branży gier komputerowych pokazuje ogromny potencjał drzemiący w studiach ulokowanych w Polsce. Zobacz więcej na temat: gospodarka polska
Cyberatak na CD Projekt: naruszone wewnętrzne systemy, kurs spółki w dół CD Projekt poinformował, że padł ofiarą ataku hakerskiego. Według firmy, haker uzyskał dostęp do sieci wewnętrznej i przechwycił część danych. Kurs spółki na GPW w dół o ok. 5 procent. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA giełda papierów wartościowych cyberprzestępczość hakerzy
Egzotyczne podróże, egzotyczne gry Różnego rodzaju gry to znakomity sposób na wspólne spędzanie czasu i ćwiczenie umysłu zarazem. Pandemiczne limity w tym przypadku nie przeszkadzają: go, bao, szachy czy warcaby to tylko dwóch graczy, brydż lub domino – czterech. Zobacz więcej na temat: STYL ŻYCIA podróże Kuba Japonia zanzibar kuchnia Anna Kwiatkowska Trójka
Renesans gier planszowych. "Nie tylko dla dzieci, ale również dla dorosłych" Gry analogowe stały się coraz to przyjemniejszą fromą spędzania wolnego czasu. Popularne planszówki i gry karciane to doskonała alternatywa dla wszechobecnych nowoczesnych technologii. Dlaczego warto po nie sięgać? Zobacz więcej na temat: gra planszowa dzieci młodzież społeczeństwo Daniel Wydrych
Gra w zielone czyli ekologia dla najmłodszych W wirtualnym domu pełnym zagadek uczymy się dbać o świat przez najprostsze domowe czynności: zakupy, mycie czy sprzątanie. Gra opracowana z myślą o dzieciach w wieku od 5 do 11 lat, ich rodzicach i nauczycielach. Można w nią grać samodzielnie, całą rodziną lub w czasie lekcji, zarówno w klasie, jak i zdalnie. W audycji "Poranek" w Polskim Radiu Dzieciom gościliśmy Joannę Studzińską z Mamy Projekt, współtwórczyni gry. Zobacz więcej na temat: edukacja edukacja przyrodnicza
Kłopoty CD Projektu. Spółkę pogrąża gra Cyberpunk 2077 Akcje CD Projekt zanurkowały o 20 procent, gdy Sony wycofała w piątek grę polskiego producenta Cyberpunk 2077 ze swojego sklepu online Playstation Store. Decyzja ma związek z dużą liczbą błędów w pierwszej wersji gry na konsole Playstation 4. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA Giełda gry wideo
Masa błędów w Cyberpunku 2077 na konsole. Sony wycofało grę z Playstation Store Firma Sony wycofała w piątek głośną grę polskiego producenta Cyberpunk 2077 ze swojego sklepu online Playstation Store. Decyzja ma związek z dużą liczbą błędów w pierwszej wersji gry na konsole Playstation 4. Zobacz więcej na temat: ŚWIAT sony gry komputerowe
Wartość polskich gier wideo liczona jest w miliardach złotych. Nasze firmy podbijają świat Polska zajmuje siódme miejsce na globalnym rynku gier wideo - wynika z raportu "The game industry of Poland" wydanego przez PARP. W naszym kraju gry produkuje obecnie ponad 440 firm, które zatrudniają 9,7 tys. osób. Dzięki inwestycjom w różne typy gier, polska branża gamingowa odnotowuje wzrosty wynoszące ok. 30 proc. rocznie – czytamy w najnowszym wydaniu tygodnika "Do Rzeczy". Zobacz więcej na temat: gry komputerowe GOSPODARKA POLSKA gry wideo
Zagrajmy w nauczanie Ministerstwo Edukacji Narodowej poszukuje szkół do udziału w pilotażowym programie używania gier komputerowych w edukacji. Czyżby takie produkcje miały stać się konkurencją dla książek? Zobacz więcej na temat: szkoła informatyka gry wideo edukacja młodzież nauczyciel Ministerstwo Edukacji Narodowej Katarzyna Cygler Trójka społeczeństwo KULTURA komputer
"Silver gaming" zyskuje coraz większą popularność. Polscy 50-latkowie chętnie grają na komputerze Według najnowszego badania aż 15 procent polskich graczy to osoby 55+, a ich ulubionym tytułem jest seria Wiedźmin. Zobacz więcej na temat:
CD Projekt europejskim gigantem. Ponad 50 mln sprzedanych egzemplarzy gry "Wiedźmin" Wyniki CD Projektu za pierwszy kwartał okazały się kilkakrotnie wyższe od ubiegłorocznych, głównie dzięki większemu od oczekiwań wzrostowi popularności serii gier "Wiedźmin" po emisji serialu Netfliksa - oceniają analitycy. Zobacz więcej na temat: Wiedźmin
Pac-Man, czyli "jeść kłapiąc ustami" 22 maja 1980 roku japońska korporacja Namco wydała kultową grę "Pac-Man". Jej twórcą w głównej mierze był Tōru Iwatani – japoński projektant gier komputerowych i wieloletni pracownik firmy. Zobacz więcej na temat: Japonia
Gotujemy, gramy, powtarzamy do matury W czasie izolacji warto zadbać o dobre jedzenie. Jego przygotowanie pozwala się odstresować, a jeśli się postaramy, to zjemy jak w najlepszej restauracji. Zobacz więcej na temat: Czwórka
#ZostanWDomuRobGry Nigdy nie pracowałeś przy grach? Przedstawiciele polskiej branży i uczelni wyższych przygotowali serię tutoriali, dzięki którym łatwo przyswoisz podstawy pracy w 3 silnikach. Zobacz więcej na temat: gra gry komputerowe
Katowice: finały rozgrywek e-sportowych IEM bez publiczności. Powodem zagrożenie koronawirusem - Decyzja o zakazie udziału publiczności w zaplanowanych od piątku finałach rozgrywek e-sportowych Intel Extreme Masters w Katowicach wynika z kwestii bezpieczeństwa, realnego zagrożenia epidemiologicznego - wyjaśnił wojewoda śląski Jarosław Wieczorek. Zobacz więcej na temat: POLSKA Katowice śląskie