Jakub Kulesza: Dariusz Pitaś ma ogromny wpływ na Pawła Kukiza - Odszedłem z Kukiz’15 z powodu osoby Dariusza Pitasia. Przeszkadzała mi współpraca z człowiekiem o kryminalnej przeszłości - mówił na antenie Polskiego Radia 24 Jakub Kulesza. Poseł poinformował w piątek, że odszedł z ruchu Kukiz'15 i przystąpił do partii "Wolność" Janusza Korwin-Mikkego. Zobacz więcej na temat: POLSKA Jakub Kulesza Kukiz'15 Paweł Kukiz twitter polityka
Czy zbliża się zmierzch tradycyjnej prasy? Czy już niebawem czytanie codziennej, papierowej prasy przejdzie do historii? Czy na tygodniki będzie jeszcze popyt w najbliższych latach? Zobacz więcej na temat: Trójka STYL ŻYCIA prasa media internet Piotr Legutko Eryk Mistewicz
Co banki wiedzą o nas z social mediów? Jak wynika z obserwacji Akredo.pl – media społecznościowe stają się coraz częściej wykorzystywanym narzędziem do oceny wiarygodności finansowej klientów. Dzielenie się prywatnością w internecie, może mieć wpływ na zdolność kredytową w przypadku wnioskowania o finansowanie w banku. Zobacz więcej na temat: bankowość internetowa banki internet Czwórka dane osobowe Kamil Jasieński
Barbara Sołtysińska, twórczyni platform internetowych Jest jedną z najbardziej wpływowych osób w polskim Internecie. Twórczyni platform: LifeTube i indaHash, które ułatwiają zarabianie prawdziwych pieniędzy w wirtualnym świecie. Pierwsze kroki w branży stawiała w wieku 19 lat, jako praktykantka w jednej z agencji PR. Gościem programu Ludzie Gospodarki była Barbara Sołtysińska. Zobacz więcej na temat: internet youtube gospodarka polska Błażej Prośniewski
Porno sposób na zemstę - Przez trzy lata spotykałam się z facetem. W tym czasie wysyłaliśmy sobie różne, często bardzo intymne zdjęcia. Prowadziliśmy również erotyczne pogaduszki na czacie, bo był to związek na odległość. Po miesiącu od rozstania coś zaczęło się dziać… - wyznaje Holly Jacobs. Zobacz więcej na temat: Czwórka pornografia prawo psychologia seks
Miasto Gdańsk na CeBIT2013 Podczas targów IBM Polska zaprezentuje warsztat z zakresu modelu Inteligentnego Miasta dla Gdańska, rozwiązanie oparte na publicznej chmurze dla Onet oraz analizę nastrojów w mediach społecznościowych opracowaną przez Laboratorium Oprogramowania IBM. Zobacz więcej na temat: CeBIT 2013 chmura cloud computing Gdańsk ibm onet
Marketing terytorialny Promocja regionów coraz częściej wykracza poza tradycyjne ramy marketingu, przybierając formę rozwiązań chętnie wykorzystywanych przez topowe marki komercyjne. Zobacz więcej na temat: cztery marketing terytorialny
"Lubię to" w sądzie. Facebook ma kłopoty? Portal Facebook został oskarżony o nielegalne wykorzystanie niektórych rozwiązań technologicznych. Pozew dotyczy między innymi znanej funkcji "Lubię to!". Zobacz więcej na temat: Facebook firma IAR van
Komunikacja zunifikowana 2013 Według raportu firmy analitycznej Frost & Sullivan „UCC Market Predictions for 2013 and Beyond” w najbliższych latach na rynku rozwiązań komunikacji zunifikowanej i kolaboracji można spodziewać się rozwoju przede wszystkim w zakresie technologii mobilnych, wideokonferencji oraz wykorzystania sieci społecznościowych w biznesie. Zobacz więcej na temat: firma POLSKA Europa
Zmiany w nowoczesnej komunikacji w 2013 r. Dziesięć głównych zmian w rozwiązaniach komunikacyjnych i technologicznych, które nastąpią w nowym roku - według Siemens Enterprise Communications. Zobacz więcej na temat: firma przeglądarki internetowe siemens tablety
Jaki będzie polski rynek call center 2013? Przed firmami call center stoją nowe wyzwania związane z postępującym nasyceniem rynku przez urządzenia mobilne. 2013 będzie więc weryfikacją polskich firm i systemów call center. Zobacz więcej na temat: firma laptopy oszczędności smartfony
Lubimy telefon w kontaktach z firmami Mimo, że z Internetu korzysta coraz więcej użytkowników, w raporcie ContactBabel o rynku brytyjskim widać wyraźnie przywiązanie do telefonu. Nie oznacza to, że nie rośnie znaczenie emaila. Zobacz więcej na temat: Facebook firma Niemcy twitter
Pokolenie M zmienia świat pracy Wyniki badania wpływu konsumeryzacji na zachowania pracowników i środowisko pracy są jednoznaczne. Nową rewolucję spowoduje pokolenie M, dla którego komunikacja i mobilność to podstawowe atrybuty pracy. Zobacz więcej na temat: Europa firma pracodawcy Wielka Brytania
Zarządzanie wieloma kontami online Zarządzanie wieloma kontami jest realnym problemem milionów użytkowników sieci. Niezależnie od tego, czy jesteśmy zwykłymi użytkownikami sieci, social media guru, czy też webmasterami, wszyscy korzystamy z wielu różnych stron internetowych. Wystarczy podać login i hasło i już można sprawdzić pocztę, zrobić zakupy online, przelać pieniądze przez internet. Trend Micro przeprowadziło badania, z których wynika, iż przeciętny użytkownik sieci zarządza co najmniej dziesięcioma kontami. Zobacz więcej na temat: cztery firma internet pieniądze
Firmy toną w socmediach Socmedia kuszą potencjałem. Mniejsze koszty dotarcia do potencjalnych klientów i większe możliwości prezentacji oferty. Jednak jak pokazują badania Gartner marketing w wirtualnych społecznościach to nie tylko szansa, ale i bolączka inwestycyjna firm. Nie stosując narzędzi mierzenia efektywności kampanii, przedsiębiorcy tracą pieniądze. Zobacz więcej na temat: firma pieniądze software
Pracodawco zaprezentuj się online Z raportu sporządzonego przez serwis społecznościowy GoldenLine wynika, że w ciągu ostatnich 9 miesięcy wzrosła liczba firm posiadających swoje profile w biznesowej społeczności internetowej. Obecnie na GoldenLine zarejestrowanych jest ponad 50 tys. przedsiębiorstw z ponad 46 branż, jest to o 11 proc. więcej niż grudniu ubiegłego roku. Zobacz więcej na temat: firma kandydaci pracodawcy serwisy społecznościowe
Jeden ekran nie wystarczy? Firma Logitech we współpracy z Opinion Matters, agencją badań rynku, przedstawiła wyniki badań, które wskazują, że blisko połowa z polskich respondentów zamierza tego lata oglądać wydarzenia sportowe na więcej niż jednym ekranie, aby przypadkiem nie przegapić żadnego ważnego momentu. Zobacz więcej na temat: firma laptopy smartfony SPORT tablety
Narzędzia marketingowe SaaS Epicor eMarketing oraz Epicor eSurvey to najnowsze rozwiązania oprogramowania jako usługi (Software-as-a-Service). Wykorzystując ich funkcjonalność firmy mogą stale monitorować i analizować opinie klientów, dzielić się z nimi nowymi informacjami, a także organizować własne kampanie marketingowe za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zobacz więcej na temat: Facebook firma software