Polskie Radio
Section05

influencerzy

Reklama w social mediach. Co może, a czego nie może celebryta?

Celebryci i influencerzy coraz częściej reklamują w mediach społecznościowych różne produkty i usługi. Nie mówią jednak, że otrzymują w zamian wynagrodzenie. Jak się okazuje, kryptoreklama jest zakazana. - Każdy z nas ma prawo do rzetelnej informacji o charakterze danego materiału - ostrzega w Programie 1 Polskiego Radia Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Zobacz więcej na temat:  Sława Bieńczycka społeczeństwo UOKiK influencer celebryta celebryci Tomasz Chróstny

"Cicha ziemia", "Bestia" i "Rodzice kontra influencerzy". Premiery na koniec wakacji

Widzowie, którzy wybiorą się do kina w najbliższych dniach, będą mogli zobaczyć polski dramat, amerykański thriller z lwem ludobójcą i sympatyczną rodzinną komedię włoską. Na ekranach kin także amerykański melodramat i dreszczowiec południowokoreański. W "Magazynie bardzo filmowym" mówiliśmy o kinowych premierach.
Zobacz więcej na temat:  kino Michał Montowski Włochy komedia Agnieszka Żulewska basen RPA Republika Południowej Afryki ojciec influencer media społecznościowe Korea Południowa USA call center

Influencer marketing. Nowy rodzaj reklamy podbija rynek

Każdy, komu zdarza się oglądać twórczość youtubowych influencerów, zauważył, że po kilku minutach autor kanału z właściwego tematu filmu przechodzi, mniej lub bardziej płynnie, do reklamowania produktu czy usługi. To tylko fragment filmu, ale dzięki tym paru minutom influencer zarabia, a reklamowana firma zdobywa kolejnych konsumentów. Influencer marketing, bo tak nazywa się ten rodzaj działalności, to obecnie najprężniej rozwijający się obszar marketingu. 
Zobacz więcej na temat:  Trójka Piotr Firan STYL ŻYCIA reklama reklama w internecie social media media społecznościowe

Dramat w kolorowym opakowaniu. "Sweat" Magnusa Von Horna

– Chciałem podejść do tego bardzo realistycznie, bo wierzę, że widz ma swoje zdanie na ten temat. Nie muszę komentować, bo widz sam to robi, ale mogę przedstawić ciekawy świat. Bardzo mnie ciekawi, co widz potem robi z tym światem – mówił w "Trójkowo, filmowo" Magnus Von Horn, reżyser filmu "Sweat". Dramat przedstawiający trzy dni z życia influencerki fitness Sylwii Zając to jedyny polski obraz w selekcji zeszłorocznego festiwalu w Cannes, a zarazem Trójkowa premiera tygodnia.
Zobacz więcej na temat:  Ryszard Jaźwiński Trójka KULTURA FILM kino Szwecja Borys Szyc social media fitness Instagram