Polskie Radio
Section05

influencerzy

Influencer marketing. Nowy rodzaj reklamy podbija rynek

Każdy, komu zdarza się oglądać twórczość youtubowych influencerów, zauważył, że po kilku minutach autor kanału z właściwego tematu filmu przechodzi, mniej lub bardziej płynnie, do reklamowania produktu czy usługi. To tylko fragment filmu, ale dzięki tym paru minutom influencer zarabia, a reklamowana firma zdobywa kolejnych konsumentów. Influencer marketing, bo tak nazywa się ten rodzaj działalności, to obecnie najprężniej rozwijający się obszar marketingu. 
Zobacz więcej na temat:  Trójka Piotr Firan STYL ŻYCIA reklama reklama w internecie social media media społecznościowe

Dramat w kolorowym opakowaniu. "Sweat" Magnusa Von Horna

– Chciałem podejść do tego bardzo realistycznie, bo wierzę, że widz ma swoje zdanie na ten temat. Nie muszę komentować, bo widz sam to robi, ale mogę przedstawić ciekawy świat. Bardzo mnie ciekawi, co widz potem robi z tym światem – mówił w "Trójkowo, filmowo" Magnus Von Horn, reżyser filmu "Sweat". Dramat przedstawiający trzy dni z życia influencerki fitness Sylwii Zając to jedyny polski obraz w selekcji zeszłorocznego festiwalu w Cannes, a zarazem Trójkowa premiera tygodnia.
Zobacz więcej na temat:  Ryszard Jaźwiński Trójka KULTURA FILM kino Szwecja Borys Szyc social media fitness Instagram